بانوی قهرمان ورزش‌های رزمی جهان با دعوت از مردم خصوصا ورزشکاران به راهپیمایی سراسری روز قدس گفت: اگر روزی در مهم‌ترین میادین جهانی و بین‌المللی برای کسب مدال طلا مجبور باشم با نماینده‌ای از رژیم ظالم صهیونیستی روبرو بشم انصراف می‌دهم.

هیچ‌وقت با رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه نمی‌دهم/شعار استکبارستیزی تا آزادی فلسطین ادامه دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیده کیمیا حسینی در گفت‌وگو با گلستان ما اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار جوان 18 ساله از همه مردم خصوصا ورزشکاران دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی روز قدس شرکت فعال داشته باشند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در تقویم کشورمان ثبت شده و حماسه سازی مردم در این ایام‌الله برگ زرین بزرگی از افتخارات است.

وی افزود: بنده از بدو شکل‌گیری شخصیت خودم و شناختی که در دوران تحصیل، ورزشی، قهرمانی و در تمام ادوار به‌عنوان بسیجی فعال داشتم شعار مرگ‌بر اسرائیل را فراموش نکردم و از تمام ورزشکاران، دانش‌آموزان دانشجویان و هم‌وطنان عزیزم به‌عنوان خواهری کوچک‌تر سفارش می‌کنم که جمعه را فراموش نکنیم.

این بانوی قهرمان ورزشکار گلستان تصریح کرد: اگر روزی در مهم‌ترین میادین جهانی و بین‌المللی برای کسب مدال طلا مجبور باشم با نماینده‌ای از رژیم ظالم صهیونیستی روبرو شوم، انصراف می‌دهم انصراف من نشان‌دهنده به رسمیت نشناختن این کشور، انقلابی بودن مو سربلندی کشورم است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار