رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: روز قدس روز برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان، روز رسیدگی به ملت مظلوم فلسطین و روز نابودی ایادی کفر، خصوصاً آمریکای جنایتکار است.

روز قدس روز برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر دنیا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس روز برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان، روز رسیدگی به ملت مظلوم فلسطین و روز نابودی ایادی کفر، خصوصاً آمریکای جنایتکار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان افزود: روز قدس دو ویژگی مهم دارد؛ اولین ویژگی آن این است که یادگار امام خمینی (ره) و آرمان انقلاب اسلامی است و ویژگی مهم دیگر آنکه، روز مبارزه با استکبار و دشمن ستیزی در نهاد جمهوری اسلامی ایران و سراسر جهان برای مقدمه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

محمدزاده تصریح کرد: مسلمانان همان طور که در ماه مبارک رمضان با روزه داری و خواندن قرآن و مناجات برای مقابله با دشمن درونی که شیطان بزرگ است تلاش کردند باید برای مقابله با دشمنان بیرونی و مستکبران با هم متحد شده و امت واحده شوند تا بتوانند زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کنند.

وی با اعلام انزجار از اقدامات ظالمانه صهیونیسم در کشور اشغالی فلسطین، گفت: امیدوارم برادران مسلمان فلسطینی با اتحاد و همدلی و کمک گرفتن از فرامین قرآن بتوانند هرچه سریع‌تر دولت غاصب اسرائیل را از کشورشان بیرون کرده و قبله نخست مسلمانان را آزاد کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار