آخوند نوری‌زاد گفت: عامل اصلی انحطاط مسلمانان تفرقه و اختلاف است و این تفرقه‌افکنی‌های دشمنان برای این است که اذهان مسلمانان از موضوع فلسطین منحرف کنند.

دشمنان برای انحراف اذهان مسلمانان نسبت به مسئله فلسطین تلاش می‌کنند/ تفرقه‌افکنی کار دشمنان و استکبار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالباسط آخوند نوری‌زاد» در نشست تبیینی با موضوع فلسطین اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن است که سعادا دنیوی و اخروی بشریت به ان گره خورده است. کفار و مستکبران سعی کردند تا مسلمانان برخی مفاهیم قرآنی را درک نکنند و قرآن را فقط بر روی طاقچه منازل خود بگذارند یا در مجالس ترحیم تلاوت کنند.

 

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه به اهمیت روز قدس اشاره کرد و افزود: موضوع قدس مربوط به امروز نیست بلکه چندین دهه است که ملت مظلوم فلسطین زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها قرار دارند‌.

 

وی ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبار‌ک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پیام را به مسلمانان و جهان اسلام داد که فلسطین موضوع اول امت‌های اسلامی است.

 

آخوند نوری‌زاد خاطرنشان کرد: خداوند، کتاب آسمانی و پیامبر (ص) همه مذاهب اسلامی یکی است و ما باید در موضوعات مربوط به جهان اسلام با هم وحدت داشته باشیم و در کنار هم بایستیم. ملت‌های مسلمان باید ثابت کنند که زیر بار ظلم‌ نخواهند رفت.

 

وی تاکید کرد: عامل اصلی انحطاط مسلمانان تفرقه و اختلاف است و این تفرقه‌افکنی‌های دشمنان برای این است که اذهان مسلمانان از موضوع فلسطین منحرف کنند.

 

امام‌ جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: قدس فقط مربوط به مسلمانان ایران نیست بلکه شیعه و سنی در سراسر دنیا باید در حمایت از مردم‌ مظلوم فلسطین وارد میدان شوند. قدس و مسجدالاقصی نخستین قبله‌گاه همه مسلمانان است و باید آن را از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی خارج کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار