مادر تلفن همراه دختر نوجوانش را هر شب کنترل می‌کند، با “جی پی اس” رفت و آمدهای او را زیر نظر دارد و اگر در صفحه شبکه‌های اجتماعیدخترش مطلب تحریک کننده ای نوشته شده باشد، آن را پاک می‌کند.

فیلم با محوریت مادر نگران از خطرات دنیای مجازی

جنیفر گارنر، بازیگرآمریکایی در فیلم «مردان، زنان و فرزندان»، ساخته جیسون رایتمن، کارگردان کانادایی نقش مادری وسواسی را بازی می‌کند که سعی دارد فرزندش را از دست طعمه جویان و فرصت طلبان اینترنتی محافظت کند.

به گزارش گلستان 24 : وی تلفن همراه دختر نوجوانش را هر شب کنترل می‌کند، با “جی پی اس” رفت و آمدهای او را زیر نظر دارد و اگر در صفحه شبکه‌های اجتماعی دخترش مطلب تحریک کننده ای نوشته شده باشد، آن را پاک می‌کند.

بازیگر ۴۲ ساله می‌گوید: «پدرمادر بودن واقعاً خیلی سخت است. مادری که من نقشش را بازی می‌کنم می‌خواهد تمام تلاشش را بکند. او فکر می‌کند هر چه بیشتر سختگیری کند و بیشتر نظارت کند، دخترش بیشتر در امنیت است؛اما به همین سادگی هم نیست. او تغییر می‌کند. این مادر هیولا و بد سیرت نیست؛ اما دنیا را بیش از حد سیاه و سفید می‌بیند. در حالیکه در واقعیت این طور نیست.»

گارنر در دنیای واقعی مادر سه فرزند است و نقشی که بازی می‌کند با زندگی‌اش مطابقت دارد. وی می‌گوید که در زندگی با بن افلک، بازیگر آمریکایی نیز مدیریت و نظارت بر زندگی دیجیتالی سه فرزندش کار دشواری است.

جنیفر گارنر امسال در فیلم «روز یارگیری» به کارگردانی ایوان رایتمن، پدر جیسون رایتمون نیز بازی کرده است. وی در مورد همکاری با پدر و پسر در یکسال می‌گوید: «هر دو واقعاً کارگردان هستند. شوخی ندارند. حواسشان فقط متوجه دوربین نیست.

 جنیفر گارنر

آن قدر به حرفه خودشان وارد هستند که نیاز ندارند به چیزی فکر کنند. نسبت به نحوه بازی کردن هم وسواس دارند. سخت گیر و نکته سنج هستند. همکاری با آن‌ها موهبتی است. امیدوارم فرصت دیگری پیش بیاید که من بتوانم با هر دو رایتمن ها کار کنم»

اولین نمایش عمومی فیلم «مردان، زنان و فرزندان» در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (سپتامبر ۲۰۱۴) بود. فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته چاد کولتگن، نویسنده آمریکایی ساخته شده است.

فیلم «مردان، زنان، فرزندان» هم اکنون در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شده است و از اوایل ماه دسامبر بر پرده سینماهای اروپا به نمایش درخواهد آمد.

ارسال نظر

آخرین اخبار