نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان پیام مشترکی صادر و از عموم مردم جهت حضور در مراسم استقبال دعوت کردند.

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پی سفر رئیس جمهور به گلستان

به گزارش گلستان 24 در متن این پیام چنین آمده است:

خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که مردم شهید پرور، میهمان نواز و شریف استان گلستان در دهمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری اسلامی میزبان کاروان تدبیر و امید هستند.

در آستانه این سفر تاریخ ساز از عموم مردم متدین و فهیم استان گلستان دعوت می نماییم در مراسم استقبال و دیدار عمومی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران راس ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۱ آذرماه در محل استادیوم آزادی گرگان حضور بهم رسانند.

بر این باوریم حضور کاروان تدبیر و امید به پرچم داری ریاست محترم جمهوری در این استان و استقبال حماسی و پرشور مردم همیشه در صحنه گلستان منشأ خیر و برکت بوده و توسعه و رونق اقتصادی استان را بیش از هر زمان دیگری فراهم خواهد آورد.

بدون تردید این حماسه حضور در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» ، پایبندی و اعتقاد قلبی مردم به آرمانهای حضرت امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و مجد و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به نمایش خواهد گذاشت.

سید کاظم نورمفیدی                                                                                          حسن صادقلو

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان                                                               استاندارگلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار