شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با صدور بیانیه ای از عموم مردم ولایت مدار این استان برای شرکت گسترده در مراسم یوم الله سیزدهم آبان دعوت کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

به گزارش گلستان 24، در این بیانیه آمده است: تقارن تاریخی، معنادار و پر مفهوم یوم الله سیزده آبان با عاشورای حسینی و برپایی تجمع استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز، پاسخی رسا به ندای حق طلبی ، حقیقت جویی، آزادگی و حریت حَل مَن یَنصُرنی امام حسین (ع) در ظهر عاشوراست.

81357286-6027137

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اعلام کرد تجمع بزرگ سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح عاشورا در سراسر استان با حضور عاشقان حسینی برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از آحاد مردم عاشورایی و حسینی استان خواسته است که با حضور خود در مراسم یوم الله سیزده آبان و سر دادن شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراعیل، فریاد رسای هیهات مِن الذِله حسینی را بار دیگر به گوش وجدان های آگاه و آزادی خواه جهان برسانند.

مراسم یوم الله سیزده آبان در گرگان ساعت یازده صبح با حضور اقشار مختلف مردم سوگوار در چهار راه میدان آغاز و با اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، و امام جمعه گرگان به پایان می رسد.

ارسال نظر

آخرین اخبار