استاندار گلستان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گلستان وزیران، مشاوران و معاونان رئیس جمهوری نیز در شهرستان ها حاضر خواهند شد.

برنامه اعضای هیئت دولت در شهرستان های گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسن صادقلو، استاندار گفت: با توجه به اینکه ریاست جمهوری در این سفر فرصت ملاقات چهره به چهره با تمامی مردم استان را ندارند و در عین حال علاقه مندند تا از مشکلات مردم مطلع شوند، برخی از وزرا به عنوان نماینده ایشان در شهرستان ها حاضر خواهند شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، وزیر بهداشت دکتر قاضی زاده هاشمی به آزادشهر، حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به گنبد، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش به علی آباد، سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به مینودشت و گالیکش، مهندس ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهوری و رئیس سازمان مناطق آزاد به بندرگز و کردکوی، حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و مذاهب به آق قلا و گمیشان، دکتر علوی وزیر اطلاعات به رامیان، دکتر ملاوردی مشاور رئیس جمهوری در امور بانوان به شهرستان ترکمن خواهند رفت.

صادقلو همچنین به حضور برخی دیگر از اعضای هیئت دولت در مرکز استان و جلسه شورای اداری اشاره و خاطر نشان کرد: دکتر ظریف وزیر امور خارجه، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهندس چیت چیان وزیر نیرو، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت و دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در این سفر حاضر خواهند بود که امیدواریم منشا خیر و برکت برای گلستانی ها شوند.

استاندار گلستان با اعلام راه اندازی سامانه تلفنی سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) و تسریع در امور مردم، گفت: سامانه سامد با شماره گیری 111 و بدون کد در دسترس تمام شهروندان گلستانی است تا درد دل ها و مشکلات خود را از طریق 200 کاربری که صدای آنها را ضبط می کند، به گوش ریاست محترم جمهوری برسانند.

صادقلو با تاکید بر اینکه مردم نگران پیگیری مسائلشان توسط مسولان و شخص رئیس جمهور نباشند، تصریح کرد: تمام تماس ها کد رهگیری دارند و از طریق مدیران پیگیری می شوند.

گفتنی است، ریاست جمهوری صبح سه شنبه 11 آذر وارد گلستان می شوند و در استادیوم ورزشی گرگان با مردم سراسر استان دیدار عمومی خواهند داشت.

ارسال نظر

آخرین اخبار