مردم منطقه وسیع فندرسک دیر زمانی است که خواستار استقلال و بدست آوردن فرمانداری هستند تا امکانات ، سرمایه ها و هویت به باد رفته خود را دوباره احیا کرده و طرحی نو برای فردای خویش پایه گذاری کنند.

آیا کلید روحانی، قفل زنگ زده فرمانداری خان ببین را باز می کند؟

در حال و هوای ورود دولت تدبیر و امید به استان گلستان، چراغکی از امید در سایه صبر انتظار مردمان فندرسک و شهر خان ببین سوسو میزند که آیا کلید روحانی قفل صندوقچه زنگ زده ی آمال و آرزوهای چندین ساله مردم فهم و فرهنگ ، علم و ادب ، شور و حماسه و دیار حکما و فضلا ، منطقه بزرگ و تاریخی “فندرسک” و “شهر خان ببین” را باز می کند ویا اینکه این طلسم همچنان برقوت خودش باقی می ماند…؟؟

 

به گزارش گلستان 24:مردم منطقه وسیع فندرسک دیر زمانی است که خواستار استقلال و بدست آوردن فرمانداری هستند تا امکانات ، سرمایه ها و هویت به باد رفته خود را دوباره احیا کرده و طرحی نو برای فردای خویش پایه گذاری کنند.

 

fenjadidi

 

راهی فرعی و دور افتاده و خسته کننده ، اتلاف وقت و صرف هزینه بسیار برای رسیدن به شهرستان رامیان ، طاقت مردم منطقه فندرسک را کم کرده و احساس کمبودها و دیده نشدن استعدادها و پتانسیل ها بیش از پیش این توقع را ایجاد کرده تا در سایه حضور رییس جمهور به استان گلستان شاید گوشه چشمی به این منطقه بشود و کلید فرمانداری خان ببین که گشاینده درب بسته مشکلات این منطقه است به مردم منطقه فندرسک و شهر خان ببین هدیه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار