همترین برنامه های اجرایی آموزش و پرورش استثنایی گلستان درهفته بزرگداشت معلولین اعلام شد.

برنامه های هفته معلولین در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان 24:عباس خانعلی رییس آموزش و پرورش استثنایی گلستان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بزرگداشت هفته ی جهانی معلولین اظهارداشت : این هفته فرصت مناسبی است تامردم بیشتر با توانمندیهای دانش آموزان استثنایی آشنا شوند .

وی افزود : برنامه های  امسال با شعار توسعه پایدار و نوید فناوری و با هدف بزرگداشت معلولان و آگاهی دادن به جامعه در راستای حمایت همه جانبه از آنان برگزار می شود.

خانعلی افزود : این حمایت زمینه بالندگی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی معلولان را فراهم می کند.

وی بیان داشت : دراین هفته یک ویژه برنامه ی استانی در روز یک شنبه۱۶ آذر ماه در کانون طه خواهیم داشت و از همکاران پیشکسوت ، خیرین ، اولیای فعال وخانواده های موفق ، دانش آموزان برتر در مسابقات ورزشی و فرهنگی نیزتقدیر بعمل خواهد آمد.

این مقام مسئول در ادامه از افتتاح پروژه ۹ کلاسه گمیشان همزمان با هفته معلولین خبر داد و خاطرنشان ساخت : یک مدرسه اختلالات رفتاری و یک مرکز اختلالات یادگیری در منطقه داشلی برون و تاسیس مدرسه مستقل روستای عطاآباد آق قلا نیز اخیرا آماده بهره برداری دانش آموزان استثنایی شده است.

رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی گلستان سایر برنامه های اجرایی در این هفته را غبارروبی مزار شهدا، کوهپیمایی، برگزاری مسابقات فرهنگی وورزشی ، دعوت از مسئولین جهت حضور در مدارس استثنایی ، معرفی معلولین موفق به مردم عنوان کرد.

لازم به ذکر است، یک هزار و ۸۸۱ دانش آموز در مدارس ویژه استثنایی استان گلستان تحصیل می کنند.

۱۲تا ۱۸ آذر ماه در تقویم رسمی هفته بزرگداشت معلولین نام گذاری شده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار