نیروهای ارتش سوریه در پی پایان مدت آتش بس اعلام شده و با توجه به پایبند نبودن گروه‌های تروریستی و نقض مکرر آن، عملیات نظامی خود در جبهه حلب را آغاز کردند.

آرایش نظامی جدید ارتش و آغاز عملیات در حلب؛ حملات بی‌وقفه جنگنده‌های روسی به مواضع تکفیری‌ها

به گزارش گلستان24 ، عملیات نیروهای ارتش سوریه با پیشروی در محور مدرسه الحکمه در جنوب  غربی حلب همراه بوده است.

نیروهای ارتش سوریه همچنین توانستند در منطقه حندرات به سمت مدرسه الشاهر در شمال حلب هم پیشروی کنند. یک منبع میدانی سوری در این زمینه گفت پیشروی ارتش در پی عقب‌نشینی گروه‌های تروریستی و تحت تاثیر ضربات موشکی و توپخانه‌ای ارتش و نیز اختلافات موجود میان گروه‌های تروریستی مختلف در این منطقه حاصل شده است.

نیروهای  ارتش سوریه همچنین مواضع و مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی را در منطقه العامریه در جنوب غربی حلب را در شرایطی که این مواضع زیر آتش سنگین توپخانه‌ای و موشکی ارتش قرار داشت، هدف قرار دادند.  همچنین از پیشروی همزمان نیروهای ارتش به سمت تپه الرخم و خان طومان در جنوب حلب در سایه حملات موشکی و توپخانه‌ای به خطوط کمک‌رسانی به تروریست‌های گروه موسوم به جبهه النصر خبر داد.

خبر دیگر این‌که محور 1070-مدرسه الحکمه و تپه بازو در جنوب غربی حلب شاهد درگیری‌های شدید میان ارتش و گروه‌های تروریستی بوده است،‌نیروهای ارتش همچنین با دفع ضد حمله تروریست‌ها، چندین نقطه را از لوث آنها پاکسازی کردند.

منابع میدانی  گفتند آنچه در حال حاضر در جبهه حلب رخ می‌دهد،‌ آرایش نظامی جدید نیروهای ارتش سوریه است که به پاسخ دادن به مناطق و مواضعی که تروریست‌ها از آن مکان‌ها به حملات خود دست می‌زنند،‌بسنده کرده است. به گفته این منابع، آتش بس به گروه‌های تروریستی کمک کرده است مواضع خود را تقویت کرده و عناصر خود را برای حمله به مواضع ارتش سوریه ساماندهی و آماده کنند. این منابع تاکید کردند جنگنده‌های روسی همچنان به بمباران این گروه‌‌ها برای جلوگیری از تجمع و دست زدن به تحرک و ازسرگرفتن حملاتش ادامه می‌دهند.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار