اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «دست خط» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

مشاور عالی رهبر انقلاب مهمان «دست خط» می‌شود

به گزارش گلستان24 ، دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب از سخت‌ترین لحظات هشت سال دفاع مقدس، آخرین تحولات سوریه و پشت صحنه‌های توافق روسیه و آمریکا و نقش سردار قاسم سلیمانی در منطقه و فعالیت‌ها و مبارزات پیش از انقلاب و مبارزه با منافقین و گروههای ضد انقلاب در اوایل انقلاب و باند مهدی هاشمی و همچنین ماجرا ازدواجش که با سه صفحه دست خط شروع شد و همچنین ارتباط با فرزندان و دانشجویانش می‌گوید.

احمد فضائلی نیز در آیتمی از برنامه از دوستی نیم قرنه خود با آقای صفوی خواهد گفت و پرفسور عزتی پدر علم جغرافیای سیاسی که استادی ایشان را برعهده داشته‌اند نیز در رابطه با خصوصیات اخلاقی سردار سخن می‌گوید.

«دست خط» از این پس هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت 20 از شبکه 5 سیما و با اجرای محمد حسین رنجبران بر روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن در دو نوبت است که  تکرار اول جمعه ساعت 9 صبح وتکرار دوم یک شنبه ساعت 30 دقیقه‌ی بامداد خواهد بود.

محمدحسین رنجبران علاوه بر تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه، سردبیری آن را هم بر عهده دارد، نویسنده برنامه صادق سلمانی، مدیر تولید و مجری طرح محمدرضا قنادان زاده، دستیار تهیه عبدالرضا منزوی، تدوین حمیدرضا خوشبازان، عکاس و فیلم بردار پشت صحنه این برنامه هم سجاد منزوی و روابط عمومی نسیم اسدپور هستند.

آهنگساز و خواننده تیتراژ «دست خط» سامان جلیلی خواننده و آهنگساز جوان کشورمان است. شاعر امید علیجانی، تنظیم شجاعت شفائی و میکس مسترینگ فرشاد فرزادپور هستند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار