سامسونگ Galaxy S8 گوشی جدید سامسونگ است که سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. در ادامه با جزئیاتو مشخصات لو رفته سامسونگ Galaxy S8 آشنا می شوید.

مشخصات لو رفته سامسونگ Galaxy S8 + عکس

به گزارش گلستان24، سامسونگ Galaxy S8 گوشی جدید سامسونگ است که سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. در ادامه با جزئیاتو مشخصات لو رفته سامسونگ Galaxy S8  آشنا می شوید.

مشخصات گوشی  Galaxy S8

Galaxy S8قرار است که پرچم دار بعدی سامسونگ باشد که اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند لو رفته است.

بعد از شکست پروژه نوت ۷ همه چشم ها به پرچم دار بعدی سامسونگ است که آیا این پرچم دار نیز به مسئله انفجار دچار می شود و یا شاهد گوشی هوشمند بسیار خوبی از سامسونگ هستیم. تا کنون اطلاعات زیادی در رابطه با Galaxy S8 لورفته است و بسیاری از رسانه ها مشتاق هستند تا زودتر شاهد محصول جدید سامسونگ باشند. آخرین اطلاعات لو رفته از Galaxy S8 نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۲K است .

اطلاعات اولیه ای که ازGalaxy S8 لو رفته بود نشان می داد که Galaxy S8 دارای صفحه نمایش ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ مگاپیکسلی است ،چنین صفحه نمایشی باید توسط باتری بسیار قدرتمندی پشتیبانی شود و باید ظرفیت باتری Galaxy S8 بالاباشد. همین موضوع باعث می شد تا باز هم مسئله منفجر شدن گوشی ها قوت بگیرد. بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که نوت ۷ با صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مگا پیکسلی از ظرفیت باتری مناسبی برخوردار نبود و سامسونگ نتوانست به خوبی در این زمینه عمل کند، بعید نیست که Galaxy S8 نیز یک تجربه ناموفق دیگر از آب دربیاید.

دیگر اطلاعات لو رفته از Galaxy S8 نبودن دکمه خانه یا Home در روی این گوشی هوشمند است که این گونه گمان می رود که Galaxy S8 دارای یک لایه شیشه روی صفحه نمایش است که کل صفحه نمایش را پوشانده است و حس گر اثر انگشت Galaxy S8 در زیر این شیشه قرار دارد. شاید بتوان این ویژگی Galaxy S8 را به گوشی هوشمند جدید کمپانی چینی میزو تشبیه کرد.

ایده صفحه نمایش بدون لبه و صفحه نمایشی که کل صفحه را پوشانده است شاید ایده بعدی بسیاری از برندهای مطرح باشد باید دید که این اطلاعات صحت دارد و Galaxy S8 اولین گوشی هوشمند در این زمینه خواهد بود یا نه. اطلاعات دیگری از Galaxy S8 درز نکرده است و بیشتر تمرکز رسانه ها بر اطلاعات لورفته از صفحه نمایش Galaxy S8 است.
منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار