یکی از مهم‌ترین محورهای عملیات روانی سال‌های اخیر توسط رسانه‌های بیگانه، مخالفت با صدور حکم قصاص و اعدام برای قاتلان، متجاوزان به عنف و... می‌باشد.

توسل بی‌بی‌سی به شگرد تحریف؛ امام‌خمینی حامی «آدمکشی» بود!

به گزارش گلستان24، یکی از شگردهای رسانه دولتی انگلیس (BBC) برای القای مطالب خلاف واقع، نقل قول با جابجائی واژه‌ها و عبارات به منظور تحریف کلام گوینده می‌باشد.

توسل بی‌بی‌سی به شگرد

پایگاه اینترنتی بخش فارسی بی بی سی اخیرا در گزارشی با موضوع "قتل‌های زنجیره‌ای دهه 70" به همین شگرد متوسل شده تا بیانات حضرت امام خمینی(ره) در آذرماه سال ۱۳۶۳ را به گونه‌ای بازگو نماید که گویا ایشان از "آدمکشی" حمایت کرده است!

 

 

این در حالی است که با مراجعه به اصل فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، متوجه این حقیقت می‌شویم که ایشان در آن فراز در حال تبیین دلائل لزوم اجرای حکم قصاص و حدود الهی در جامعه بوده و در مقام پاسخ به افرادی است که اجرای حدود الهی را "آدمکشی" معرفی می‌کنند.

اما گزارش‌نویس مغرض بی بی سی فارسی با جرح و تعدیل فرمایشات حضرت امام(ره)، چنین وانمود کرده که ایشان ضمن پذیرش آنکه «قصاص» نوعی جنایت است، از آن دفاع کرده‌اند!

 

اصل فرمایشات امام خمینی(ره) در آذرماه 1363 به این شرح می‌باشد: «آن‌ها می‌گویند که اسلام چون رحمت است، نباید حدود داشته باشد، نباید قصاص داشته باشد، نباید آدمکشی بکند. آن‌هایی که ریشه عذاب را می‌دانند، آن‌هایی که معرفت دارند که مسائل عذاب آخرت وضعش چی است، آن‌ها می‌دانند که حتی برای این آدمی که دستش را می‌بُرند برای این کاری که کرده است، این یک رحمتی است. رحمتش در آن طرف ظاهر می‌شود.»

 

گفتنی است یکی از مهم‌ترین محورهای عملیات روانی سال‌های اخیر توسط رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی‌فارسی، مخالفت با صدور حکم قصاص و اعدام برای قاتلان، متجاوزان به عنف و... می‌باشد و بدون توجه به حقوق پایمال شده قربانیان جنایات این افراد، با جا زدن خود به عنوان حامی حقوق بشر، به دفاع تمام قد از آنان می‌پردازند!

منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار