معاون ورزش و جوانان گلستان:

معاون مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در راستای اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و شهرستان‎ها یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار شده است.

۱۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در راستای اجلاسیه شهدای گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان24، محمود متقی صبح امروز در یادواره شهدای ورزشکاران استان گلستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‎فرماید "تجلیل شایسته از شهدا برترین کارها است".

وی از وجود 277 شهید ورزشکار در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: این یادواره و گرامیداشت شهدا با همت هیئت‎های ورزشی، سپاه و بسیج و سازمان‎های مردم نهاد برگزار شده است.

معاون مدیر کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: افتخار ما این است که در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و شهرستان‎ها یک هزار و 500 برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار شده است.

متقی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری برنامه‎های فرهنگی و ورزشی یاد و خاطره شهدا را در بین آحاد جامعه به خصوص ورزشکاران زنده نگاه بداریم.

وی افزود: امروز ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم چرا که در این راه شهدای دنبال روی مسیر امام حسین (ع) و یاران وفادارش بوده است.

معاون مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: ما باید از شهدای اسلام درس بگیریم و باید از خودگذشتگی و ایثار شهدا را در امور کارهای خود سرلوحه قرار دهیم.

متقی به ایستادگی و مقاومت ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز شورای سیاست‎گذاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان با مقام معظم رهبری دیدار کردند و با حضور طیبی مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار این توفیق حاصل شد که در خدمت شما در این مراسم باشم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار