معاون ورزش و جوانان گلستان:

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: به مناسبت هفته جوان، جوانان نخبه و برتر استان گلستان انتخاب و معرفی می‌شوند.

جوانان نخبه و برتر استان گلستان معرفی می‌شوند

به گزارش گلستان 24، محمود متقی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و مراسم تجلیل از جوانان نخبه و برتر استان گلستان همزمان با هفته جوان در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) به منظور طرح الگوهای هویت‌آفرین همچنین فراهم کردن و شناساندن زمینه‌های رشد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوانان ایرانی هر ساله همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: دیدار با نماینده معزز ولی فقیه در گلستان، غبارروبی مزار شهداء، اجرای کارگاه های مختلف آموزشی، فرهنگی ، اشتغال و کارآفرینی، ازدواج و تحکیم خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان است.

وی افزود: 7 خرداد به عنوان نخستین روز جوان به نام جوان، فرهنگ، ایثار و کرامت انسانی، 8 خرداد به نام همدلی و همزبانی جوانان و دولت، 9 خرداد میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)، روز جوان، خانواده و جمعیت، 10 خرداد جوان، توسعه و سرمایه ملی، 11 خرداد با نام جوان، تندرستی، شادابی و نشاط، 12 خرداد با نام مشارکت، سرمایه اجتماعی و دیپلماسی جوانان و 13 خرداد با نام جوان، ولایت‌مداری و انتظار نام‌گذاری شده است.

متقی اظهار داشت: در مجموع بیش از250 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان گلستان در هفته جوان برگزارخواهد شد.

وی گفت: معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر با هدف ایجاد انگیزه، تقویت ایمان و روحیه خودباوری و افزایش اعتماد به نفس و همچنین ایجاد زمینه های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان اقدام به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) می‌کند./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار