سهیلا جلودار زاده نماینده مجلس دهم:

سهیلا جلودار زاده درباره حادثه اخیر تصادف دو قطار گفت: من به عمق قضیه وارد نشدم اما این را می دانم که یک سهل‌انگاری صورت گرفته و رعایت نکردن استانداردها و ایمنی باعث وقوع این حادثه شده است. مجلس باید در ابتدا با تحقیق و تفحص کار خود را آغاز کند و تمام زوایای حادثه را بررسی کند و در صورت لزوم اقدام به استیضاح وزیر راه کند.

وزارت راه باید حواسش را جمع کند تا چنین اتفاقاتی صورت نگیرد
به گزارش گلستان24، سهیلا جلودار زاده نماینده مجلس دهم و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در خصوص استیضاح وزیر راه و شهر سازی گفت: من در جریان استیضاح نیستم ولی تصادف دو قطار در سمنان حادثه کمی نبوده است. نماینده ها استیضاح می کنند به دلیل اینکه خواسته آنها براورده نشده و بعضی وقتها استیضاح می کنند تا امتیازی بگیرند اما در اینجا مسئله مرگ و زندگی مردم مطرح است و اگر که این استیضاح به دلیل این باشد که آقای وزیر کوتاهی کرده، به جا است اما اگر  جناب آخوندی با این حادثه ارتباطی نداشته باشند تنها فایده اش این است که وقت مجلس را می گیرد اما باید ببینیم منطقا این استیضاح جایز است یا خیر؟
سهیلا جلودار زاده نماینده مجلس دهم
 
جلودار زاده اظهار داشت: من به عمق قضیه وارد نشدم اما این را می دانم که یک سهل‌انگاری صورت گرفته و رعایت نکردن استانداردها و ایمنی باعث وقوع این حادثه شده و وزارتخانه حتماً باید حواسش را جمع کند تا چنین اتفاقاتی صورت نگیرد. اگر برای من هم این ثابت شود که حادثه ناشی از سوء مدیریت است به تبع قبول دارم که نماینده ها ایشان را استیضاح کنند اما اگر پی ببریم که ایشان تقصیری نداشته، استیضاح کار درستی نیست.
 
وی تاکید کرد: ما باید به فکر حل مشکلات باشیم چرا که در حال حاضر مردم مسکن مهر پردیس در حال حاضر محروم هستند از دریافت واحدهای خود و باید حواسمان به این نکته باشد که بگذاریم بنیه وزارت خانه برای حل مشکلاتش صرف شود.
 
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در پایان گفت: من در جایگاه قضاوت نیستم و نمی توانم به صورت کلی در خصوص وزارت آقای آخوندی نظر بدهم اما مجلس باید در ابتدا با تحقیق و تفحص کار خود را آغاز کند و تمام زوایای حادثه را بررسی کند و در صورت لزوم اقدام به استیضاح ایشان کند اما اگر استیضاح به اشتباه صورت بگیرد منجر می شود به عدم قدر دانی زحماتی که کشیده شده است.


منبع : تهران پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار