ارتش به پل «حج» رسید

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از آزادسازی محله مهم «الشیخ سعید» در جنوب حلب موفق شدند محله‌های «کرم الدعدع و الفردوس» را نیز آزاد کنند تا حلقه محاصره تروریستها بیش از پیش تنگ شود.

محله‌های «الفردوس و کرم الدعدع» حلب آزاد شد

به گزارش گلستان24، عملیات ارتش سوریه و نیروهای متحدش با قوت در باقی‌مانده محلات شرقی حلب ادامه دارد و از بامداد امروز سه محله مهم آزاد شد.

جدیدترین وضعیت شرق حلب

ارتش و متحدان پس از تثبیت مواضع خود در محله «الشیخ سعید» (در جنوب بخش شرقی) عملیاتی را به طرف محله «کرم النزهه» آغاز کردند و موفق شدند بخش‌هایی از این محله را آزاد کنند.

همزمان از محور غربی محله «الصالحین» نیروهای جبهه مقاومت به عملیات خود ادامه دادند و موفق شدند محله «کرم الدعدع» را نیز کامل پاکسازی کنند.

یک منبع میدانی به «گروه بین‌الملل فارس» اعلام کرد، نیروهای مقاومت همچنین در همین محور عملیاتی را از ساعتی قبل به سمت محله «الفردوس» نیز آغاز کردند و توانستند آن را نیز بطور کامل آزاد کنند.

با تثبیت مواضع ارتش سوریه، عملیات به سمت پل «الحج» واقع در شمال غرب محله «الفردوس» آغاز شده است و نیروها موفق شدند خود را به میدان الحج در نزدیکی پل برسانند.

پل حج یا «جسر الحج» روی نهر «قویق» و ما بین محلات الفرودوس و الدعدع با سیف الدوله و السکری واقع شده و کرانه شرقی این رود اکنون تقریبا تحت کنترل ارتش است.

با تسلط بر این پل ارتباطی، تروریستهای مستقر در محله «الکلاسه» که در کرانه شرقی رود قرار دارد، از چند محور در محاصره ارتش سوریه قرار می‌گیرد زیرا ارتباط این محله با کرانه غربی آن قطع می‌شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار