پس از محله «مساکن هنانو»

ارتش سوریه و نیروهای متحد آن بعد از آزادسازی «مساکن هنانو» و «جبل البدرو»، قصد دارند با آزادسازی الحیدریه ارتباط تروریست‌ها از جنوب به شمال در شرق شهر حلب را قطع کنند.

«جبل البدرو» نیز در شرق حلب آزاد شد

 به گزارش گلستان24 ، آخرین خبرها از تحولات میدانی شمال شرق شهر حلب حاکیست پس از آزادی منطقه راهبردی «مساکن هنانو»، عناصر تروریستی به سمت محله «الصاخور» عقب نشینی کردند.

حلب

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد: «پیشروی نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت پس از پاکسازی محله هنانو در حومه جنوب غربی ادامه دارد و تعدادی مجتمع مسکونی از وجود تروریست ها آزاد شد».

وی افزود: «ارتش سوریه در تلاش هست با ایجاد استحکامات دفاعی مانع از اشغال مجدد این محله در حملات معکوس احتمالی شود.»

این منبع میدانی گفت: گروه‌های پشتیبانی در محله هنانو مستقر شده اند و در حال تثبیت مواضع هستند.

خبرها حاکیست پس از آزادی محله مساکن هنانو و پیشروی نیروهای سوری در محله الحیدریه صدها تن از مردم موفق شدند از چنگ تروریست‌ها فرار کنند و به ارتش سوریه پناه ببرند.

به گزارش بین الملل فارس، حدود 200 تن از عناصر تروریستی اعلام آمادگی کرده اند که با زمین گذاشتن سلاح، تسلیم ارتش و نیروهای مقاومت شوند.

موقعیت شرق شهر حلب؛ جهت اندازه بزرگ‌تر اینجا    

از سویی دیگر نیروهای سوری دقایقی قبل موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی، محله «جبل البدرو» را پاکسازی کنند.

تلاش نیروهای سوری برای تثبیت مواضع در این محله همچنان ادامه دارد.

نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت همچنین پس از رسیدن به محله الحیدریه، فاصله خود را تا محله راهبردی «سلیمان حلبی» به یک و نیم کیلومتر کاهش دادند.

در صورتی که ارتش و رزمندگان مقاومت به این محله راهبردی برسند ارتباط تروریست‌ها از جنوب به شمال در شرق شهر حلب قطع می‌شود و آنان در بخش‌های شمالی از جمله محله های «عین التل»، «الهلک»، «بستان الباشا»، «الشیخ خضر» و «الشیخ فارس» محاصره می شوند.


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار