هشدار وزیر دفاع ایران به ترامپ:

ایران قسم خورده است در صورتی که ترامپ بخواهد توافق هسته ای ایران را برهم بزند، جنگ جهانی به راه خواهد انداخت و اسرائیل را نیز نابود خواهد کرد.

 به اسرائیل حمله می کنیم

به گزارش گلستان24، روزنامه انگلیسی د سان در گزارشی به افزایش تنش ها در منطقه خاورمیانه پرداخت و نوشت: ایران قسم خورده است در صورتی که ترامپ بخواهد توافق هسته ای ایران را برهم بزند، جنگ جهانی به راه خواهد انداخت و اسرائیل را نیز نابود خواهد کرد.

به اسرائیل حمله می کنیم

این روزنامه افزود: ترامپ رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا اکنون یک هشدار جدی و محکم از وزیر دفاع ایران دریافت کرده است و وی بر این باور است که اقدامات رئیس جمهور ترامپ می تواند موجب آغاز جنگ شود. وزیر دفاع ایران با صراحت بیان کرد در صورتی که رئیس جمهور آمریکا بخواهد از توافق هسته ای ایران و غرب خارج شود، دردسر ها زیادی برای متحدان آمریکا در منطقه ایجاد خواهد شد و ایران اسرائیل را نابود خواهد کرد.

 

سان افزود: ترامپ در سخنرانی ها گذشته اعلام کرده است که به شدت با توافق هسته ای مخالف است و هر طور شده این توافق را برهم خواهد زد. ترامپ همچنین به شدت با رفع تحریم های ایران بعد از توافق هسته ای مخالف بوده و وی و مشاورانش منتقد جدی این مساله می باشند.


منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار