نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: تفرقه دامی است که دشمن پهن کرده و ما نباید در این دام گرفتار شویم.

تفرقه دام پهن شده دشمن است/ ولایت فقیه محور انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان24، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در کنگره رزمندگان استان گلستان اظهار کرد: شهیدان راه صدساله را یک شبه طی کردند و آنها آسمانی‌اند و ما زمینی هستیم.

وی ادامه داد: تجلیل از شهیدان و بزرگداشت شهیدان به این است که آرمان‌های بزرگ این شهیدان را که جهاد فی‌سبیل‌الله، دفاع از ارزش‌ها و ایران اسلامی، دفاع و پایداری بر محور ولایت فقیه و رهبری ولایت فقیه بوده است را ادامه دهیم.

نورمفیدی گفت: بیشترین چیزی که در وصیت‌نامه شهیدان برجسته بوده، حمایت از ولی فقیه بوده است و شاید به اتفاق شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان همه مردم را به این جایگاه الهی و بزرگ توجه دادند.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: محوریت امامت و ولایت چیزی است که تاثیرش در این کشور از حدود 50 سال قبل مشاهده شد.

جایگاه ولایت فقیه برای دنیا قابل فهم و درک نیست

نورمفیدی تاکید کرد: امام خمینی (ره) با آنکه به عنوان یک مدرس در قم بود زمانی که وارد نهضت اسلامی شدند آنچنان تحولی به وجود آمد که همان جوانانی که قبل از قیام رابطه‌ای با شهادت‌طلبی نداشتند با راهنمایی امام آنچنان ایمان قوی یافتند که همان ایمان و روشنایی باعث به ثمر رسیدن انقلاب شد.

وی اضافه کرد: این جوانان با عشق به اسلام و امام به جبهه‌ها رفتند و این نشان می‌دهد جایگاه ولایت فقیه جایگاهی موثر دارد و این چیزی است که برای دنیا قابل فهم و درک نیست.

نورمفیدی تاکید کرد: چگونه است که یک روحانی در پاریس نشسته و بدون آنکه قدرت و ابزاری داشته باشد یک ملت را هدایت کند و یک انقلاب اسلامی را با اتکا به دین و ایمان رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام بهترین انتخاب بود و در این 27 سال، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در همه میدان‌ها اقتدار ایران اسلامی شد.

نورمفیدی تاکید کرد: آنچه ما امروز به دست آورده‌ایم، تحت شعاع خورشید ولایت و رهبری امام امت و امروز مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی گفت: امیدواریم این نظام و این انقلاب به دست مقام معظم رهبری به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) تحویل داده خواهد شد.

دشمن، ضربه زدن و تضعیف کردن محوریت رهبری را در دستور کار دارد

نورمفیدی با تقدیر از برگزار‌کنندگان کنگره 4 هزار شهید گلستان ابراز کرد: انصافا مردم استان شیعه و سنی بسیار خوب وارد میدان شدند و این نشان از وحدت استان دارد.

وی با اشاره به هفته وحدت تاکید کرد: امروز دشمن، ضربه زدن و تضعیف کردن محوریت رهبری را در دستور کار دارد و در دستور دیگر از بین بردن وحدت را هدف قرار داده است.

نورمفیدی گفت: تفرقه دامی است که دشمنان پهن کرده و ما نباید در دام دشمنان گرفتار شویم.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به وجود 600 شهید اهل سنت در استان گلستان ابراز کرد: این امر نشان از وحدت یکپارچه مردم استان گلستان است که باید حفظ شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار