در شب بیست و دوم بهمن ماه سیمای البرز در برنامه ای میزبان نماینده ی سالهای پیش کرج بود که با وقاحت تمام پس از ارتحال امام راحل (ره) و تعیین مقام معظم رهبری در مجلس شورای اسلامی به ولایت فقیه توهین کرده

رد پای ضد انقلاب در سیمای البرز

به گزارش گلستان 24، ایام الله دهه فجر در کنار یادآوری خاطرات تلاشها، مجاهدتها، رشادتها وشهادتهای عده ی زیادی از مردم شریف ایران اسلامی که در مقابل با ظلم و ستم جانفشانی کردند و موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند ، یادآور و زنده کننده ی هدف بزرگ و مهم این همه مجاهدتها یعنی ایجاد حکومتی با محوریت دین و رهبری ولی فقیه و تبعیت از اوست.
اگر
انقلاب اسلامی امروز در دنیا بعنوان گفتمانی در مقابل غرب و مبارزه با فرهنگ استعماری و استکباری غرب است ، دلیل آن وجود حکومتی است که در رأس آن شبیه ترین افراد به امام معصوم (ع) قرار دارد و همانند ائمه هدی روح مقابله با ظلم وستم را هم خود دارد و هم در مردم و مسلمین احیا میکند .
انقلاب اسلامی نیز مانند دوران پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین علی (ع) در خود یارانی دید که با نیت های مختلف در کنار حاکمیت اسلامی قرار گرفتند و آنگاه که مطامعشان برآورده نشد ، حامیت را رها کرده و حتی در مقابل انقلاب اسلامی و امام و پیشوای ایستادند و فتنه ها برپا کردند و نامهایشان در تاریخ برای عبرت دیگران ماند، طلحه ها ، زبیر ها ، زیاد بن ابیه ها و...

سیمای البرز که متاسفانه افراد غیر بومی درآن به شدت زیاد شده اند فرصتی شده است تا عده ای که در دوره ی سیاسی اخیر فضای  آماده ای را برای پوشاندن زشتی ها و پلیدی ها، نفاق ها و خیانتهایشان پیدا کرده اند با اتکا به برخی که با زیرکی و رانت و جناح بازی سمت های مشاوره و غیره را برعهده گرفته اند ، فرصت را مناسب دیده اند و بار دیگر با لبخندی که یقیناً پشت آن مکری جدید در راه است خود را به چشم مردمی رسانند که در طول این سالها در مقابله با فتنه های دشمنان ایستادند ، زجر تحریمها را به جان خریدند اما دست از ولایت فقیه بر نداشتند .
در شب بیست و دوم بهمن ماه سیمای البرز در برنامه ای میزبان نماینده ی سالهای پیش کرج بود که با وقاحت تمام پس از ارتحال امام راحل (ره) و تعیین مقام معظم رهبری در مجلس شورای اسلامی به ولایت فقیه توهین کرده و اراجیفی را که با عده ای کند ذهن تر از خود او به نتیجه رسیده بودند به بهانه برادر دلاور و ولایتمدارش به نمایش میگذارند . برادری که یقیناً اگر در موقع بیان کلمات وقیح و گستاخانه ی این نماینده ی معزول زنده بود، حتماً خود برادرش را به بدترین شکل تنبیه میکرد ، چرا که حاج مهدی جانش را فدای ولایت فقیه کرد.
از این بدتر کلمات پایانی این فرد است که یاد میکند از فردی که در لباس روحانیت ، گرچه خدماتی را طلحه وار و زبیر سیرت در انقلاب انجام داد اما ، آنگاه که از کرسی مسئولین کنار گذاشته شد در بالای منابر به امام (ره ) و مقام معظم رهبری علناً و صراحتاً توهین کرد و در بغض این بزرگان و در حالی که از او توبه ای مشاهده نشد از دنیا رفت ، این میهمان شوم سیمای البرز در جلسه ای که به یاد انقلاب امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار میشود ، از این دشمن امام (ره) به نیکی یاد کرده و با لحنی سرشار از گستاخی او را از نظر خود شهید معرفی میکند . جالب این است که دو روز قبل از این برنامه نیز برنامه مفصلی از کانونی که این مخالف امام و نظام اسلامی در حیات خود اداره میکرد به نمایش گذاشته و انسان گمان میکند که فرد یا افرادی سیمای البرز را مجاب به احیای یاد و اقدامات فرد و افراد ضد نظام میکنند .
هرچند شایسته ترین فردی که باید از ساحت مقدس ولایت فقیه دفاع کند نماینده محترم ایشان در استان می باشد ولی دستگاه های حراست که وظیفه مراقبت از ارزشهای انقلاب را در صدا و سیمای البرز بر عهده دارند نیز در این عرصه وظیفه مندند.
 بنظر میرسد مردمی که حدود بیست و پنج سال قبل برای بستن دهان و برخورد با سخنان سخیف این نماینده راهپیمایی کردند و ایستادند تا اعتبار نامه ی وی لغو شود ، اگر قرار باشد به هر دلیلی برای این جمله افراد که هنوز اظهار پشیمانی از کرده ی نا صواب خود نکرده اند ، بزرگنمایی کنند تا به خاطره سیاسی مردم توهین شود ، خود وارد عمل شده و با فرد و دستگاه متخلف برخورد می نمایند./البرزیان

ارسال نظر

آخرین اخبار