امام جمعه گنبدکاووس:

گنبدکاووس- امام جمعه گنبدکاووس گفت: شهرستان گنبدکاووس نمونه‌ای کامل از انقلابی بودن و زیست محبت آمیز اقوام و طوایف گوناگون است.

گنبدکاووس نمونه کامل انقلابی بودن و وحدت است

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام محمود ترابی در کنگره کنگره رزمندگان دفاع مقدس استان گلستان که صبح سه شنبه در گنبدکاووس آغاز شد، اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس نمونه‌ای از انقلابی بودن و زیست محبت آمیز اقوام و طوایف گوناگون است.

وی تاکید کرد: باید بگوییم که این شهرستان در گلستان و همچنین استان گلستان در کشور و جهان نمونه‌ای از وحدت، مهربانی، انسجام و همبستگی در راستای مقاومت بزرگ انقلاب اسلامی و ادامه راه امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمان است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره رزمندگان دفاع مقدس استان گلستان در گنبد کاووس، افزود: نیاز ما به این محافل و ادامه راه شهدا بوده و ما در این محافل صندوق ذخیره عزت و بزرگی ایران اسلامی که صندوق حماسی و ایستادگی است را تامین می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش‌های شبانه روزی برای برگزاری این برنامه‌ها انجام شده و از حضور پرشور و حماسی جوانان برومند این خطه از ایران اسلامی و همچنین مسئولان، فرماندهان و نماینده ولی فقیه در گلستان کمال قدردانی را داریم.

گفتنی است نخستین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید گلستان ۲۵ آذر با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، در گرگان برگزار می شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار