عدم حضور امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در راهپیمایی یوم الله نهم دیماه و مراسم افتتاحیه نمایشگاه بصیرت قرآنی که در مرکز شهر گرگان و با موضوع بازشناسی ابعاد فتنه برگزار شده است، واکنش‎های شدیدی را در میان مردم گلستان به دنبال داشته است.

آقای نور مفیدی این فقط یک یادآوری سادست...

در حالی که تمامی کشور در هفته گذشته در تدارک گرامیداشت یوم الله 9 دیماه و حماسه‎ عاشورایی مردم ایران بود، آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان، با عدم حضور در مراسم بزرگداشت روز نه دی در شهر گرگان، از حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بصیرت قرآنی در این شهر که با هدف بصیرت افزایی و آشنایی با ابعاد مختلف جریان فتنه برگزار شده بود نیز امتناع کرد که این اقدام وی با اعتراض مردم حاضر در این مراسم روبرو شده است.این اقدام نور مفیدی در شرایطی صورت گرفته است که جریان‎های سیاسی متضرر از حماسه نهم دی نیز عملیات تخریبی علیه این نمایشگاه را در سطح شهرستان و استان آغاز کرده اند.

به گزارش گلستان 24، خبرها حکایت ار آن دارد که علاوه بر تحریم نمایشگاه از سوی برخی جریانها و اشخاص به ظاهر مؤثر سیاسی، تخریب و آسیب رساندن به تبلیغات محیطی این نمایشگاه نیز به صورت گسترده در دستور کار افراد مشکوک قرار گرفته است به نحوی که ، تبلیغات این نمایشگاه بزرگ در سطح شهر گرگان به صورت گسترده‎ای تخریب شده است. با اینحال و با وجود این اقدامات، استقبال مردم گلستان از نمایشگاه بصیرت افزایی در این استان بسیار پرشور توصیف شده است.

 پیش از این، آیت الله نورمفیدی با دعوت از سید محمد خاتمی به استان گلستان آنهم پس از اتمام دوران مسئول نیت وی، برنامه استقبال مفصلی را از وی در شهر گرگان تدارک دیده بود.

لازم به ذکر است خاتمی و چندی دیگر از سرکرده های اصلی فتنه88 در تابستان 89 مهمان نورمفیدی و فرزندش مجتبی نورمفیدی در حوزه علمیه امام خمینی و موسسه میرداماد بودند!! /يکشنبه، 12 دی 1389

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار