امام جمعه علی‎آباد کتول:

امام جمعه علی‎آباد کتول با اشاره به اینکه استکبار جهانی شیطان است، گفت: شیطان را باید دشمن دانست متاسفانه برخی دچار اشتباه می‎شوند و شیطان را دشمن نمی‎پندارند و فکر می‎کنند لبخند شیطان، لبخند دوستی است.

استکبار جهانی شیطان است/ برخی فکر می‎کنند لبخند شیطان، لبخند دوستی است

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدمهدی موسوی صبح امروز در کنگره اسوه‎های صبر و ایثار و آئین بزرگداشت 36 شهید زن استان گلستان که در مصلی نماز جمعه شهرستان علی‎آباد کتول در حال برگزاری است، اظهار کرد: شیطان می‎خواهد ما را از شهدا و فرهنگ شهید و شهادت جدا کند دشمن هم‌اکنون در حمله نظامی و تهاجم نظامی در حد بالایی احساس ناامیدی دارد اما در جبهه فرهنگی احساس قوی دارد که به پیروزی برسد و با همه امکانات به میدان آمده و متاسفانه تاحدودی موفق شده است.

وی تصریح کرد: در همه جنگ‎ها و نبردهای تاریخ بعد از پایان هر جنگ و نبردی دوره احساس خسارت، ناامیدی و سرخوردگی در خانواده‎های شهید کشته داده و آسیب دیده است اما تنها در انقلاب اسلامی است که این قضیه عکس است و خانواده‎های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به جای احساس خسارت احساس غنیمت دارند و به جای احساس ناامیدی، احساس امید دارند.

بهشت معامله شهیدان و خانواده‎های آنان با خدا است

امام جمعه علی‎آبادکتول افزود: خانواده‎های شهدا به جای احساس سرخوردگی، احساس بشارت دارند به خاطر اینکه شهدای ما و خانواده‎های شهدا احساس می‎کنند که در این جریان با خدا معامله کردند.

موسوی بهشت را معامله شهیدان و خانواده‎های آنان با خدا دانست و گفت: شهدا جان و مال دادند و بهشت گرفتند، خانواده‎های شهدا همسر و فرزندان‎شان را تقدیم کردند و بهشت الهی را خریدند و با خدا معامله کردند، مادران شهدا، همسران و فرزندان شهدا این احساس را دارند حتی در یک خانواده شهید ندیدیم که احساس خسارت باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی دشمن ما است چون شیطان است، افزود: شیطان را باید دشمن دانست متاسفانه برخی دچار اشتباه می‎شوند و شیطان را دشمن نمی‎پندارند و لبخند شیطان را لبخند دوستی قلمداد می‎کنند، در حالی که قرآن گفته دشمن با لبخند تزویر و فریب به میدان می‎آید.

امام جمعه علی‎آبادکتول بیان کرد: شیطان می‎خواهد ما را از شهدا و فرهنگ شهید و شهادت جدا کند دشمن هم اکنون در حمله نظامی و تهاجم نظامی در حد بالایی احساس ناامیدی دارد اما در جبهه فرهنگی احساس قوی دارد که به پیروزی برسد و با همه امکانات به میدان آمده و متاسفانه تاحدودی موفق شده است.

استفاده از قابلیت‎های انقلاب اسلامی، دشمن را در میدان‎های نبرد شکست خواهد داد

موسوی تاکید کرد: ما با برخورداری از فرهنگ قرآنی، فرهنگ اسلام، فرهنگ اهل بیت (ع)، فرهنگ شهادت و ایثار، با داشتن یک قابلیت بزرگ به نام ولایت فقیه، نهضت حسینی و خانواده‎های شهدا که بسیار پشتوانه عظیمی برای فرهنگ ما و انقلاب اسلامی اصلا احساس ناامیدی در جبهه فرهنگی نداریم و می‎دانیم اگر خوب عمل کرده و از قابلیت‎ها خوب استفاده کنیم قطعا دشمن در این میدان شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از قابلیت‎های انقلاب اسلامی، دشمن را در میدان‎های نبرد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی شکست خواهد داد، گفت: در سایه وحدت پیروزی برای انقلاب اسلامی در همه نقاط عالم باشد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار