در عصر غیبت کبری امام زمان(عج) پیام غدیر در ولایت فقیه معنی پیدا کرده است و ولایت فقیه استقرار امامت و و ولایتی است که در غدیر تصویب شد.

ولایت فقیه استقرار امامت و ولایت غدیر است

به گزارش گلستان24،  18 ذی الحجه سال حجة الوداع در سرزمین غدیرخم وقتی پیامبر گرامی اسلام(ص) دست حضرت علی(ع) را بالا برد، مردم همه دیدند که وقتی پیامبر(ص) خطبه غدیر را خواندند آیه نازل شد که با امامت دین شما کامل شد.

،امامت را بالاترین نعمتی دانست که خداوند به مردم داده است،گفت: در روز عید غدیر حاکمان از دین اسلام مایوس شدند و با امامت نقشه یهود،کفار و مشرکان خنثی شد.

در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان می گفتند اگر حضرت امام(ره) از دنیا برود انقلاب شکست می خورد که با انتخاب رهبری آگاه، هوشیار، متقی، مجتهد، عالم و شجاع یعنی حضرت آیت العظمی الامام خامنه ای (مدظله) دشمنان مایوس شدند و گفتند این انقلاب ادامه پیدا می کند.

 در صدر اسلام هم یهودیان،مشرکان  و کافران می گفتند که اگر پیامبر(ص)از دنیا  برود دین هم از بین می رود اما پیامبر(ص) دین خودش را در غدیر بیمه کرد.

 امروز باید پیام غدیر را بفهمیم  و آن را به دنیا ابلاغ کنیم  پیام غدیر این است حکومت ولایت وامامت از سوی خداست،خدا تعیین کننده امام و حاکمیت الهی با امامت و ولایت است.

 حاکمیت با امامت و ولایت محور وحدت امت اسلامی است، امت اسلامی در سایه امامت و ولایت می تواند متحد و منسجم شود؛غدیر تداوم عزت و شکوه اسلام و تداوم رهبری امت اسلامی است ما باید در این دهه امامت و ولایت از عید قر بان تا عید غدیر به تبیین فلسفه سیاسی غدیر بپردازیم.

 فلسفه سیاسی غدیر نقش امامت و ولایت در زندگی مردم است که در سایه امامت و ولایت امت اسلامی متحد می شود  و دشمنان اسلام و قرآن به خاطر شوکت و قدرت مسلمانان باید مأیوس شوند.

در عصر غیبت کبری امام زمان (عج)  پیام غدیر در ولایت فقیه معنی پیدا کرده است و ولایت فقیه استقرار امامت و و ولایتی است که در غدیر تصویب شد  این پیام را باید برسانیم اگر ما به غدیر تمسک پیدا می کردیم امروز این همه دچار تفرقه، اختلاف  و مصیبت در جهان اسلام نبودیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار