معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دوران تصدی‎گری قدرت‎های بزرگ به سر رسیده است گفت: ملت‎های مظلوم بیدارند و ترس از قدرت‎های بزرگ فروریخته است.

ملت‎های مظلوم به برکت خون شهیدان از قدرت‎های بزرگ ترسی ندارند

به گزارش گلستان24، علی‎اصغر طهماسبی ظهر امروز در کنگره بزرگداشت شهدای دستگاه قضایی استان  گلستان ذیل اجلاسیه 4هزار شهید استان با بیان اینکه امروز قدرت‎هاب بزرگ رو به افول و زوال هستند اظهار کرد: امروز ملت‎های مظلوم از قدرت‎ها بزرگ ترسی ندارند و این به برکت خون شهیدان است و دیگر قدرت‎های بزرگ نمی‎توانند در کاخ‌های شیشه‌ای برای ملت‎ها مظلوم در خاورمیانه برنامه‎ریزی کنند.

وی برگزاری اجلاسیه 4هزار شهید استان را یکی از مهم‎ترین رخدادهای فرهنگی استان در دو دهه اخیر عنوان کرد و افزود: مراسم یادبود شهدا بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل بعدی و جوانان جامعه است در واقع بهترین فرصت است تا از ظرفیت فرهنگسازی شهدای انقلاب اسلامی ایران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بحث روز، استراتژی فرهنگی است بیان کرد: این امر یکی از دغدغه‎های رهبر انقلاب اسلامی نیز محسوب می‎شود و اجلاسیه 4 هزار شهید در استان یکی از استراتژی‎های فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد:  جمهوری اسلامی ایران از استعدادسازی بسیار بالایی برای فرهنگسازی در همه ابعاد برخوردار است و تاریخ پرفراز و نشیب این کشور و شهادت و رشادت‎ها گواه بر این امر است و تمام استعدادسازی در درون نظام برای یک مبازره والاتر که تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن است موفق و پیروز بیرون بیاییم.

قدرت نظام جمهوری اسلامی در اقتدار دستگاه قضا است

طهماسبی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با مقتضیات زمان خود بر هر نوع دشمنی‎ها قائق آمده است و این به برکت خون شهیدان نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: اگر صلابت دستگاه قضا نبود چه بسا در پیچ و خم دوران‎ها تضعیف می‎شدیم، در واقع امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی در اقتدار دستگاه قضایی است.

وی امنیت را پدید‎ه‎ای سیال عنوان کرد و افزود: تأمین امنیت هزینه خاکستری دارد که دیده نمی‎شود و دستگاه‌های قضایی یکی از این هزینه‎های خاکستری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حالیکه امروز در کشورهای همسایه ایران امنیت وجود ندارد اما کشور ما در امنیت کامل به سر می‎برد دشمنان داعش را به وجود آوردند تا به نظام ضربه وارد کند اما با کمک خداوند هیچ‎گونه اقدام تروریستی در کشور صورت نگرفته است.

طهماسبی با بیان اینکه 20 هزار شهید و جانباز در زمینه ترور از دست داده‎ایم، بیان کرد: امروز کشور ایران نه تنها امنیت کشور خود را بلکه امنیت کشورهای همسایه را تأمین می‌کند در واقع امروز جنگ را پشت سر گذاشته‎ایم و به جزیره ثبات و امن در جمهوری اسلامی رسیده‎ایم.

نقش مهم فناوری در جامعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به نقش مهم فناوری در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز جامعه از تحولاتی که رخ می‎دهد بی‌اطلاع نیست توسعه فضای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و هرکس تغییرات را مدیریت نکند باید فردا بحران را مدیریت کند.

طهماسبی با بیان اینکه بالغ بر 67 درصد جمعیت جامعه کاربر فضای مجازی هستند اضافه کرد: در دنیا نیمی از جمعیت جهان کاربر فضای مجازی هستند فرهیختگان و نخبگان جامعه باید به سمت استفاده از شبکه‎های مجازی بروند و از این ظرفیت استفاده مثبت برای جامعه جوان شود.

وی بیان کرد: گسترش استفاده مثبت از فضای مجازی باید بیشتر شود و در حوزه توانمندسازی، آموزش و فرهنگسازی باید استفاده از فضای مجازی را توسعه داد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار