خشم نیویورک‌تایمز از پیروزی حلب: «سقوط حلب» یک فاجعه است/ روسیه باید از جنگ سوریه خارج شود

پروپاگاندای رسانه‌ای غرب علیه حلب؛

خشم نیویورک‌تایمز از پیروزی حلب: «سقوط حلب» یک فاجعه است/ روسیه باید از جنگ سوریه خارج شود

به گزارش گلستان24، این رسانه آمریکایی همچنین اقدام ارتش سوریه در حلب و حصر این شهر برای شکست تروریست‌ها را محکوم و آن را تخطی از قوانین بین‌الملل خواند.

 تماشای سقوط شهر باستانی حلب بسیار مشقت‌بار است. هزاران نفر در مناطق جنگی گیر افتاده و بدون غذا و سرپناه با مرگ دست و پنجه نرم کردند، این یک فاجعه است.

 

روزنامه آمریکا نیویورک‌تایمز با بیان این مطلب در یادداشتی اختصاصی خشم خود را از پیروزی ارتش سوریه در حلب رساند و از این پیروزی به عنوان «سقوط حلب» نام برد.

 

بشار اسد هیچ گاه نمی‌توانست بدون حمایت ولادیمیر پوتینِ روسیه و به نحوی کمتر ایران به چنین پیشروی‌ای برسد. نیویورک‌تایمز با این ادعا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا درخواست کرد تا از رئیس جمهور روسیه بخواهد از جنگ سوریه خارج شود.

 

این رسانه آمریکایی همچنین اقدام ارتش سوریه در حلب و حصر این شهر برای شکست تروریست‌ها را محکوم و آن را تخطی از قوانین بین‌الملل خواند.

 

از زمان شروع جنگ داخلی در سوریه، روسیه با وتوی تحریم‌ها و انتقادات شورای امنیت علیه بشار اسد از او محافظت کرد و در اکتبر 2015 که وضعیت نبرد میدانی به نفع معارضان پیش می‌رفت، روسیه جت‌های جنگنده و نیروی زمینی خود را برای مقابله با آن‌ها به سوریه اعزام کرد. نیویورک تایمز در پایان نوشت: اسد، پوتین و ایران باید جنگ در سوریه را پایان دهند.

 

انتهای پیام/


منبع : دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار