مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه بدون راهدارها جاده‎های ما امن و ایمن نمی‎ماند، گفت: ماشین‌آلات استان گلستان دچار یک فرسودگی بوده و تاکنون این فرسودگی نوسازی نشده است.

ماشین‌آلات راهداری در استان گلستان فرسوده است

به گزارش گلستان24، ابراهیم مبارک‌قدم صبح امروز در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان گلستان اظهار داشت: مجموعه اقدامات بخش راهداری و حمل و نقل در جابجایی کالا بسیار حائز اهمیت است.

وی به جابه‌جایی 2 میلیون و 700 هزار نفر مسافر در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: این اقدام بسیار بزرگی بود که در هفته‎های گذشته توسط مجموعه حمل و نقل اتفاق افتاده است.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان ادامه داد: امروز نقش راهداران تنها برفروبی و پاکسازی نیست بلکه راهداران نقش اساسی در ایمن بودن جاده‎ها دارند.

وی با بیان اینکه راهدار، تجهیزات و جاده‎ها 3 رکن اصلی راهداری تلقی می‎شود، افزود: در کل کشور سازمان حمل و نقل جاده ای به دنبال تعیین وضعیت نیروها است.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان تاکید کرد: با توجه به اقدامات و مناقصات که صورت گرفته مجموعه راهداران استان گلستان با مشکل رو‌به‌رو نخواهند شد و تا پایان سال باید وضعیت این نیروها تعیین و تکلیف شود.

مبارک قدم با بیان اینکه بدون راهدارها جاده‎های ما امن و ایمن نمی‎ماند، افزود: ماشین‌آلات استان گلستان دچار یک فرسودگی است و تاکنون این فرسودگی نوسازی نشده ‌و در کوتاه مدت با به‌کارگیری بخش خصوصی باید این فرسودگی را جایگزین کنیم.

وی افزود: یکی از روش‎های مهم برای کنترل جاده‎ها مانیتورینگ است و در برخی از شاخص‎های تصادفات  10 درصد کاهش داشتیم و این تلاش بخش‎های مرتبط ماننده نیروی انتظامی، هلال احمر و راهداری است.

مبارک‌قدم اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه زودتر به استقبال زمستان رفتیم امیدواریم مجموعه راهداری بتواند جاده‎های ایمن را به مسافران عرضه کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار