سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خلق حماسه 9 دی نشانه نفوذناپذیری ملت انقلابی است.

خلق حماسه 9 دی نشانه نفوذناپذیری ملت انقلابی است

به گزارش گلستان24، نجیب‌الله تاری ظهر امروز در نشست هم‎اندیشی پاسداشت یوم‎الله 9 دی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و نفوذناپذیری ملت ایران است.

وی با گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: حماسه 9 دی بر همگان ثابت کرد که مردم ولایی و همیشه در صحنه کشور ایران همواره نفوذناپذیر هستند.

* تجمع حماسه 9 در سراسر استان گلستان برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی دو برنامه مسجدمحوری در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی شعار 9 دی را نماد بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری مردم ایران دانست و یادآور شد: ستاد بزرگداشت نهم دی‌ماه استان گلستان با شعار محوری «بصیرت، ولایت‌مداری و نفوذناپذیری مردم ایران»، برنامه‌ای تحلیلی و تبیینی را برنامه‌ریزی کرده است.

تاری با بیان اینکه تجمع سراسری در سطح استان و کلیه شهرستان‌های تابعه در روز پنجشنبه 9 دی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد، بیان داشت: ملت فهیم و انقلابی استان گلستان همانگونه که در سال 1388 فتنه عوامل مزدور و فریب خورده استکبار جهانی را خاموش کردند در روز 9 دی‌ماه سال جاری نیز با حضور گسترده و چشمگیری حاضر خواهند شد و چشم جهانی را مبهوت خود خواهند کرد.

* کارگاه کاریکاتوری با موضوع فتنه سبز توسط حوزه هنری گلستان برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی گلستان خاطرنشان کرد: کارگاه کاریکاتوری با موضوع فتنه سبز توسط حوزه هنری استان گلستان برگزار می شود که این برنامه با اهدایی جوایز همراه خواهد بود، همچنین از جمله برنامه‌های دیگر می‌توان به ساخت کلیپ(مستند حماسه هشتم و 9 دی) می‌توان اشاره کرد.

تاری با بیان اینکه ستاد بزرگداشت نهم دی ماه استان با نگاه به شعار محوری «بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری مردم ایران» برنامه‌های متعدد تحلیلی و تبیینی را برنامه‌ریزی کرده است، افزود: ملت فهیم ایران در خلق حماسه ماندگار نهم دی ثابت کردند که با اتحاد مثال زدنی خود در مقابل دشمن ایستادگی می کنند.

وی ابراز کرد: تشکل‌های اسلامی و مردمی بویژه هیئات مذهبی و مساجد، بقاع متبرکه و نهاد روحانیت در تبیین و چرائی و چیستی حماسه ماندگار یوم‌الله نهم دی‌ماه نقش موثری دارند.

* برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی با حضور مشاور نهاد نمایندگی در سپاه

سرپرست شورای هماهنگی گلستان با بیان اینکه در روز 9 دی‌ماه جاری همایش تبیین با موضوع 9 دی توسط لشگر 30 گرگان برگزار می شود، افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همایش متمرکز با محوریت 9 دی با حضور کانون‌های فرهنگی و مساجد در سراسر استان گلستان برگزار می‌کند.

سرپرست شورای هماهنگی گلستان با بیان اینکه باید زمینه حضور گسترده مردم را در همایش بزرگ 9 دی در مصلی شهرستان گرگان فراهم کنیم، افزود: مراسم بزرگداشت 9 دی با حضور سردار جوانی مشاور نهاد نمایندگی در سپاه کشور برگزار می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار