اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

اردوی تیم ملی قایقرانی بزرگسالان با حضور عادل مجللی از گلستان در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش گلستان24، اردوی تیم ملی قایقرانی کانو کانادایی بزرگسالان که در دریاچه آزادی در جریان بود به بوشهر انتقال پیدا کرد.

این اردو تا 23 دی ماه ادامه پیدا می‌کند و عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، دامون صادقی، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و هومن کریمی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و سهیل نوروزنژاد از گیلان نفرات اعزامی به اردوی تیم ملی قایقرانی در رشته کانو کانادایی به شمار می‎روند.

الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی تیم ملی کانو کانادایی هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو بر عهده دارد.

دعوت از بازیکن گلستانی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی

آخرین مرحله اردو آمادگی تیم ملی هاکی آقایان با حضور محمد قریشی رودبارکی از گلستان برای شرکت در تورنمت بین‌المللی کرواسی 2017 برگزار می‎شود.

مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی هاکی آقایان به منظور آماده‌سازی برای شرکت در تورنمت بین‌المللی کرواسی از تاریخ 5 تا 11 دی ماه 1395 زیر نظر آقایان اسفندیار صفایی(سرمربی)، ابوالفضل یوسفی (مربی) و مسعود بهلولی (مربی) به میزبانی استان تهران (شهرستان رباط کریم) برگزار می‎شود.

محمد قریشی رودبارکی تنها نماینده گلستان در این اردو است و مسابقات جام بین‌المللی 2017 کرواسی از جمعه 17 دی ماه آغاز خواهد شد.

افزایش مدال‎های ورزش گلستان در گروی توجه بیشتر به کشف استعدادها است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: کشف ستاره‌های جدید و افزایش مدال‌های ورزش گلستان در مسابقات معتبر داخلی و جهانی، نیازمند توجه بیشتر به کشف استعدادها و شناسایی افراد دارای توان فنی و کارآمدی بالا است.

بهمن طیبی در دومین جلسه کارگروه تخصصی جشنواره های همگانی استعداد یابی گلستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های محوری ورزش گلستان، توجه بیش از همیشه به رده‌های سنی پایه و اهمیت دادن به زمینه‌سازی برای ظهور توانایی‌های آنان است که با برگزاری جشنواره‌های گوناگون برای رسیدن به این هدف تلاش می‌شود.

وی بیان کرد: براساس نتایج به دست آمده از همین استعدادیابی‌ها است که ورزش گلستان در مسیر توسعه قرار گرفته و در آینده نام ورزشکاران استان جای ثابت در فهرست توزیع مدال های مسابقات معتبر خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در رده سنی 8 تا 14 ساله دختر و پسر برگزار میشود وی افزود :با برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان این طرح بهمن ماه امسال در گلستان برگزار می شود و هر استان براساس ظرفیت و استعدادها ، میزبان چند رشته ورزشی خواهد بود.

وی افزود مراسم افتتاحیه جشنواره روز 27 بهمن ماه به طور رسمی با حضور مسئولین استانی آغاز می‎شود.

طیبی ادامه داد: جشنواره استعدادیابی گلستان به مدت 3 روز در رشته های والیبال، بسکتبال، کاراته، کشتی، تنیس روی میز، کبدی و دومیدانی برگزار می‌شود و استعدادیاب های فدراسیون ورزشکاران استان را زیر نظر خواهند گرفت.

وی گفت: در هر کدام از این هفت رشته ورزشی تا زمان آغاز جشنواره، 60 ورزشکار مستعد شهرهای استان شناسایی و برای ارائه قابلیت‌ها و توانایی‌های خود آماده خواهند شد.

به گفته وی استعدادیابی، برنامه جدی و پایه ای ورزش استان برای تربیت ورزشکاران جدید و توانمند در رشته های گوناگون بوده که اجرای آن از مدت ها قبل آغاز شده است.

طیبی افزود: ورزشکاران شناسایی شده به مربیان کارآزموده سپرده می‎شوند تا براساس قابلیت و توانایی در مسیر حضور حرفه‌ای در ورزش قرار گیرند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار