سید کاظم سید النگی تنها گلستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی است که در وزن ۸۰ کیلوگرم بخت خود را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی کرواسی آزمایش خواهد کرد.

کشتی گیر کردکویی تنها نماینده گلستان در اردوی تیم ملی کشتی ساحلی

به گزارش گلستان24، مرتضی اسدی اظهار کرد: مربیان تیم آلیش مردان برای برگزاری اردوی آماده سازی که از ششم اردیبهشت آغاز می شود، چهار کشتی گیر گلستانی را به اردو فراخواندند.

وی بیان کرد: داود عوض زاده، سعید خلیلی، اسماعیل میرزایی و سید محمد سید النگی ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند که تا 16 اردیبهشت در خانه کشتی شماره 2 تهران تمرینات خود را برگزار می کنند.

دبیر هیات کشتی گلستان افزود: همچنین خلیل پشتیبان مربی آلیش استان گلستان نیز در این اردو حضور دارد و به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تمرینات ملی پوشان را زیر نظر خواهد گرفت.

اسدی ادامه داد: ملی پوشان آلیش خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت های جهانی این رشته ورزشی آماده می کنند.

وی گفت: همچنین در فهرست اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی، نام یک ورزشکار گلستانی به چشم می خورد.

کشتی گیر کردکویی تنها نماینده گلستان در اردوی تیم ملی کشتی ساحلی

دبیر هیات کشتی گلستان بیان کرد: سید کاظم سید النگی تنها گلستانی دعوت شده به این اردو است که در وزن 80 کیلوگرم بخت خود را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی کرواسی آزمایش خواهد کرد.

وی افزود: اردوی تیم ملی کشتی ساحلی از چهارم اردیبهشت ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران آغاز می شود و ملی پوشان تا 14 این ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.

گفتنی است، سیدکاظم سیدالنگی اصالتا از روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی می باشد که در شهرستان گرگان زندگی می کند.

منبع:رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار