رئیس اداره ارشاد شهرستان گرگان:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه مردم در حماسه 9 دی بابصیرت آمدند، گفت: هر جریان سیاسی که ارزش‎های انقلاب اسلامی را کم‎فروغ جلوه دهد فتنه‎گر است.

فتنه‎گر «ارزش‎های انقلاب» را کم‎فروغ جلوه می‎دهد

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام یعقوب مهدوی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 9 دی مانند تاریخ‎های انقلاب 12 فروردین و 22 بهمن مورد احترام است چراکه خلق حماسه در آن رخ داد.

وی با تاکید بر اینکه همه جریان‎های سیاسی انقلاب از مخالفان نظام و انقلاب متنفر هستند، تصریح کرد: تقویت انقلاب، اسلام، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا وظیفه همگانی است و هر دو جناح وفادار به انقلاب اسلامی، مخالف تفرقه، اختلاف و تنش هستند بنابراین هر کسی و هر جریانی بخواهد ارزش‎های انقلاب را کم‎فروغ جلوه دهد فتنه‎گر است.

* مردم در تمامی صحنه‎های انقلاب اسلامی نقش حیاتی داشتند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان افزود: هر کسی در هر لباس، مقام و مسلک که باشد حق ندارد به ارزش‎های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اهانت کند دشمنان انقلاب که در خارج فتنه را هدایت می‎کردند بدانند این انقلاب مسیر خود را ادامه خواهد داد.

مهدوی با اشاره به اینکه مردم در تمامی صحنه‎های انقلاب اسلامی نقش حیاتی داشتند، ابراز کرد: مردم در دفاع مقدس، دفاع از ارزش‎ها، دفاع از حریم ولایت و دفاع از آسیب‎هایی که متوجه نظام بود بابصیرت حاضر شدند.

وی گفت: حضور مردم در دفاع از اصل نظام، ولایت و انقلاب اسلامی نباید مصادره شود مردم به میدان آمدند تا بگویند دشمن خارجی و داخلی انقلاب اسلامی حواس‎شان جمع باشد این انقلاب هیچگاه دست از ارزش‎ها برنخواهد داشت.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار