در همایش "ولایت مظهر وحدت" در کلاله

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه همه اقتدار و بزرگی امروز کشور در پرتو ولایت فقیه است، گفت: حضور حماسی مردم در ۹ دی دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرد.

حجت الاسلام ولی‌نژاد: حضور حماسی مردم در ۹ دی دشمنان انقلاب را ناامید کرد

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی‎نژاد شامگاه دوشنبه در همایش منطقه‌ای ولایت مظهر وحدت در کلاله اظهار داشت: اگر ولایت فقیه نبود امروز کشور ما هم یک سوریه و یک عراق دیگری شده بود.

وی با اشاره به اینکه همه اقتدار و بزرگی امروز کشور در پرتو ولایت فقیه است، افزود: در سال 88 دشمنان فرصت یافتند تا ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دادند، اما مردم با حضور خود و خلق حماسه 9 دی به دشمنان و طرفدارانشان اثبات کردند بر سر پیمان خود در دفاع از انقلاب و نظام و شاخص‌های امام خمینی(ره) ایستاده‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در فتنه سال 88 دشمن شکست خورد و امروز هم مردم در دفاع از ستون و عمود خیمه انقلاب هوشیارانه دفاع کرده و می‌کنند و هر فردی که با انقلاب و ولایت زاویه بگیرد، با او مقابله خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه مردم ما بصیر و آگاهند، گفت: این مردم همه حماسه‌ها را در طول انقلاب خلق کردند مانند 9 دی که متعلق به همه ملت بزرگ و برای همه افرادی است که دل به انقلاب و ولایت فقیه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ولی‎نژاد اظهار کرد: 9 دی روز تجلی باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به ولایت فقیه، خروج مردم علیه استکبار و استعمار و صهیونیسم و تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردمی بود که باورهای اعتقادی آنان مورد هتک حرمت قرار گرفته بود.

وی، 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در این روز ماندگار آحاد جامعه اسلامی برای دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری به میدان آمدند و انقلابی دیگر آفریدند.

همایش منطقه‌ای ولایت مظهر وحدت با حضور علمای شیعه و سنی و برخی مسئولان از شهرستان‎های مینودشت، گالیکش و کلاله و مراوه‌تپه در کلاله برگزار شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار