جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان:

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان 9 دی را روز اقتدار حزب‌الله دانست و گفت: 9 دی روز بصیرت و نفوذناپذیری ملت ایران است.

 بزرگترین جُرم فتنه‌گران، امیدوارکردن دشمنان برای براندازی انقلاب بود

به گزارش گلستان24، حسین کریمی‌اول ظهر امروز در همایش میثاق با ولایت ویژه بانوان در امتداد یوم‌الله 9 دی که در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در حماسه 9 دی پای آرمان‌ها و دلدادگی‌هایی که نسبت به ولایت فقیه داشتند ایستادند و ارتباطی که بین ملت و امام وجود داشت باعث سرکوب شدن فتنه 88 شد که نباید از کنار موضوع به این مهمی به سادگی گذشت.

وی با بیان اینکه فتنه 88 نباید از اذهان ملت پاک شود، تصریح کرد: انتخابات سال 1388 از ابتدا طراحی شده بود و افرادی از ایران با سوروس که یک صهیونیست و طراح انقلاب‌های رنگین در دنیا است ملاقات کردند و واژه تقلب را انتخاب کردند در صورتی که می‌دانستند تقلبی در کار نیست ولی یکی از سران فتنه بیانیه شورش در خیابان را صادر کرد و گفت که ما حق‌مان را از کف خیابان‌ها خواهیم گرفت.

* هیچ‌کس نباید از چارچوب قانون عبور کند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه هیچ‌کس نباید از چارچوب قانون عبور کند، ابراز کرد: هر نظامی دارای چارچوب و قانون است و هر شخصی در هر مقام و مسؤولیتی که قرار دارد نباید از چارچوب قانون جلوگیری کند.

کریمی‌اول در خصوص خیانت‌های سران فتنه افزود: سران فتنه رنگ سبز را که تداعی مکتب اهل بیت (ع) است و ما مسلمانان به آن بسیار اعتقاد داریم را لوث کردند و رنگ سبز را به عنوان دستبند به دست اراذل و اوباش بستند و همچنین به دست کمونیست‌ها و بهایی‌ها دادند و کسانی که با انقلاب اسلامی دشمنی داشتند.

وی ادامه داد: در فتنه سال 1388 با واژه مقدس "الله‌اکبر" به خانم‌های چادری حمله کردند و چادر از سر آنها کشیدند که این خیانت بسیار بزرگی است و از این موضوع نباید به سادگی گذشت.

* کمترین مجازات سران فتنه اعدام است/ فتنه‌گران برای گستاخ کردن آمریکایی‌ها بسترسازی کردند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه کمترین مجازات سران فتنه اعدام است، اذعان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این افراد بسیار رافت نشان داده است.

کریمی‌اول با اشاره به اینکه فتنه‌گران به حوزه‌های بسیج و اموال عمومی مردم حمله کردند و شهر تهران را به آشوب کشیدند و بستر‌سازی برای جولان ضد انقلاب، منافقین، بهایی‌ها و افرادی که با امام و انقلاب دشمنی داشت در این صحنه وارد شد و سران فتنه اعلام نکردند که خط ما از بهایی‌ها جدا است و برای گستاخ کردن آمریکایی‌ها بسترسازی کردند.

* اگر اصل ولایت فقیه را از انقلاب اسلامی بگیریم دیگر انقلاب اسلامی هیچ هویتی نخواهد داشت

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: بزرگترین جرم فتنه‌گران این بود که دشمنان را برای براندازی انقلاب اسلامی ایران امیدوار کردند که رئیس صهیونیست‌ها به صراحت اعلام کرد فتنه‌گران و آشوبگران در ایران سرمایه‌های اسرائیل هستند و این درحالی است که حتی یک نفر از سران فتنه نیز اعلام نکرد که حرف‌هایی که اسرائیل گفته است را محکوم می‌کنیم.

کریمی اول با بیان اینکه فتنه‌گران در این حادثه، شعارهای اصیل انقلاب اسلامی را زیر سؤال بردند، تاکید کرد: افرادی که از خدا و راه امام حرف می‌زدند و این شعارها را سردادند آمریکایی نبودند ولی دست در دست آمریکا دادند و کسانی بودند که سابقه انقلابی داشتند که این افراد اصل ولایت فقیه را نشانه گرفتند و با پررویی تمام از خط و راه امام سخن به میان می‌آورند.

وی ادامه داد: اگر اصل ولایت فقیه را از انقلاب اسلامی بگیریم دیگر انقلاب اسلامی هیچ هویتی نخواهد داشت و این ولایت است که می‌تواند جامعه اسلامی را در مسیر حق قرار دهد.

*9 دی روز کوری چشم دشمنان و فتنه‌گران است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: کسانی که در حادثه فتنه شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" را سر می‌دادند بدانند که رهبر کبیر انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب فرمودند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوبت فلسطین است.

کریمی اول با بیان اینکه فرزندان انقلاب اسلامی ایران در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها برای حفظ امنیت و دفاع از کشور ایران و همچنین حفظ آرمان‌های امام راحل می‌جنگند، کدام یک از آقازاده‌های شما جان خود را فدای انقلاب اسلامی می‌کند.

وی اذعان کرد: کسانی که نان انقلاب را می‌خورند و در سخنرانی‌های خود نام رهبری را به زبان می‌آورند ولی حاضر نیستند که یکبار از واژه فتنه استفاده کنند به خود بیایند و بدانند که فرزندان این ملت و فرزندان امام خمینی(ره) و حضرت آقا تا آخرین نفس از جایگاه ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه همه ما در تجمع بزرگ 9 دی شرکت خواهیم کرد، گفت: 9 دی روز اقتدار حزب‌الله است و همچنین روز کوری چشم دشمنان و فتنه‌گران است.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار