معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی و گلستانی در مراسم 9 دی شرکت می‎کنم برای اینکه این راهپیمایی را تقویت نظام و ولایت مطلقه فقیه می‎دانم و از آحاد مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت می‎کنم.

در مراسم 9 دی شرکت می‎کنم/ برخی اصلاح‎طلبان و اصولگرایان ستون پنجم دشمن شدند

به گزارش گلستان24، علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: هر عاملی که باعث تقویت جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه شود به عنوان شهروند ایرانی در اینگونه مراسمات، برنامه‎ها و راهپیمایی‎ها شرکت می‎کنم، چرا که نوعی استکبارستیزی است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص اینکه آمریکا از عزل تا ابد دشمن شماره یک انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ است، تصریح کرد: ما نیز عمیقا به سخن امام اعتماد و اعتقاد داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در خصوص رفع حصر سران فتنه بیان کرد: برخی در این باره درخواست‎هایی دارند، بنده نه قانون‎گذارم و نه تاثیرگذار؛ چرا باید حرفی بزنم که در حوزه کاری‎ام نیست.

طهماسبی با اشاره به اینکه راجع به فتنه و فتنه‎گری در کشور برخی نظرات متفاوت وجود دارد، گفت: بعد از انتخابات 88 عده‎ای قبل از شروع فتنه در میدان ولیعصر تهران آیا مردم خوب کشورمان را خس و خاشاک نخواندند، آیا اینها خودشان شروع‎کننده نبودند، آیا اینها فتنه‎گر نیستند، اتفاقاتی که در بدنه اجتماعی جامعه دیده می‎شود این است که چرا با یک عده معدود و خاص برخورد نمی‎شود.

وی با بیان اینکه برخی مسائل امنیت ملی را نشانه گرفته‎اند، افزود: این همه اختلاس‎های میلیاردی اتفاق افتاد و کسی کک‎اش هم نگزید، حقوق نجومی پیش آمد که کل آن 23 میلیارد تومان شد اما معلوم نیست سرنوشت پرونده‎های اختلاس میلیاردی به کجا رسیده است، خبرنگاران به عنوان زبان گویای جامعه باید این موضوع مهم را مطالبه‎گری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بنده نه به عنوان معاون استاندار بلکه به عنوان یک شهروند ایرانی و گلستانی در مراسم 9 دی شرکت می‎کنم به دلیل اینکه این مراسم را تقویت نظام و رهبری می‎دانم و از آحاد مردم نیز دعوت می‎کنم که در این مراسم شرکت کنند.

طهماسبی اظهار کرد: سخن من به برخی دوستان این است چرا باید برای گرفتن روسری یا دستمالی؛ قیصری را آتش بزنند؟ ما در دهه 60 با منافقین با همین افشاگری‎ها مبارزه کردیم، با منافقین در رابطه با همین ستون پنجم که اطلاعات نظام را به دشمن می‎دادند مبارزه کردیم امروز برخی جریان‎های چپ و راست، اصلاح‎طلب و اصولگرا خودشان ستون پنجم دشمن شدند.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار