در پی عملیات‌های ارتش یمن در چندین منطقه ده‌ها مزدور و نظامی ارتش عربستان کشته و زخمی شدند.

ده‌ها مزدور و نظامی سعودی در عملیات‌های ارتش یمن کشته شدند

به گزارش گلستان24، در پی عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه عصیفره در استان تعز دست کم دو مزدور سعودی کشته شدند.

از سوی دیگر شبکه خبری «المسیره»، گزارش داد نیروهای اترش و کمیته‌های مردمی یمن روز شنبه (امروز) چند خودروی زرهی مزدوران سعودی را در عملیاتی در مأرب و شبوه منهدم کردند.

در مأرب نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک خودروی زرهی وابسته به مزدوران سعودی را در منطقه المخدره هدف قرار دادند و در شهر عسیلان در استان شبوه نیز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو خودروی زرهی به مزدوران را هدف قرار داده و منهدم کردند که سرنشینان آن نیز کشته شدند.

خبرگزاری فارس: ده‌ها مزدور و نظامی سعودی در عملیات‌های ارتش یمن کشته شدند

دیروز نیز دست کم 11 مزدور سعودی در عملیات ارتش یمن در چند جبهه در استان تعز کشته شدند.

یک منبع نظامی گفت که 6 مزدور سعودی در شرق کوه الهان در منطقه الضباب در تعز کشته شدند و 3 تن دیگر زخمی شدند و 4 تن دیگر در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهر صلو و یک تن دیگر در منطقه الوکیل در تعز کشته شده‌اند.

یگان توپخانه‌ای ارتش یمن تجمع مزدوران سعودی در جنوب روستای الحریقیه را هدف چندین خمپاره قرار دادند و خسارت‌هایی به ائتلاف عربی سعودی وارد کردند.

در نِهْم نیز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تجمع مزدوران سعودی در شرق منطقه المدفون را هدف قرار دادند؛ مزدوران و ارتش عربستان مدتی است تلاش می‌کنند از جبهه نهم به استان صنعا نفوذ کنند که هر بار خسارت‌های بالایی در این منطقه متحمل می‌شوند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار