یگان موشکی ارتش یمن، تعدادی موشک کاتیوشا به سوی منطقه موسوم به دژ آل حماد شلیک کرد و نیروهای توپخانه نیز پایگاه «العش» و فرماندهی «علیب» را گلوله باران کردند.

نظامیان عربستان در پایگاه‌های خود در نجران، غافلگیر شدند

به گزارش گلستان24، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند طی ضدحمله به مواضع ارتش سعودی، دو پایگاه آنها را بدست بگیرند و  شمار زیادی از نیروهای سعودی را به هلاکت برسانند.

نظامیان عربستان در پایگاه‌های خود در نجران، غافلگیر شدند

بنا بر این گزارش، یک منبع نظامی ارتش یمن گفت: تجمع نیروها و خودروهای ارتش سعودی در فرودگاه قدیمی و پایگاه های ابو همدان و السدیس و پادگان «الصار» در نجران مورد حمله قرار گرفت.

 

وی افزود: یگان موشکی ارتش یمن، تعدادی موشک کاتیوشا به سوی منطقه موسوم به دژ آل حماد شلیک کرد و نیروهای توپخانه نیز پایگاه «العش» و فرماندهی «علیب» را گلوله باران کردند.

 

این منبع خاطرنشان کرد که عملیات ارتش و کمیته های مردمی در واکنش به ادامه حملات نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی و نقض آتش بس امضا شد در ‌مسقط، صورت گرفت.

 

شمار زیادی از نیروهای ارتش عربستان روز دوشنبه در پی درگیری با نیروهای یمن در سلسله جبال شمال «الشبکه» در نجران، کشته و زخمی شدند و ارتش و کمیته های مردمی دو پایگاه نظامی ارتش سعودی در این منطقه را تصرف کردند.

منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار