جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بر توسعه نماز، فرهنگ قرآنی و مهدویت در جامعه تاکید کرد.

تاکید بر توسعه نماز، فرهنگ قرآن و مهدویت در جامعه

به گزارش گلستان24، محفل انس با قرآن کریم و بصیرت دینی، ویژه خانواده کارکنان ناجا با حضور جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا شب گذشته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه آیت الله خامنه ای ستاد انتظامی برگزار شد.

حجت الاسلام"محمد هادی بهشتی پور" در این مراسم در جمع خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان انتظامی  مازندران، با اشاره به اینکه قرآن به زندگی برکت می دهد و آن را آباد می کند افزود: این کتاب آسمانی انسان را از شر فتنه دشمنان که موجب دور شدن انسان از معنویت و ارزش های اسلامی و دینی می شود محافظت خواهد کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، بیان داشت: ما باید حرکت به سوی نهضت حفظ قرآن را با شدت و قدرت افزایش دهیم و دیگران را تشویق کنیم تا در آخرت این کتاب الهی شفیع ما باشد.

بهشتی پور، خاطر نشان کرد: یکی از برکات قرآن این است که حافظ آن برای حفظ و تثبیتش، باید حداقل روزی سه ساعت با قرآن انس داشته و آن را تلاوت کند.

وی با تاکید بر توسعه فرهنگ قرآن، نماز و مهدویت در جامعه و بین خانواده ها، افزود: مسئولان وظیفه دارند، بستر ها و زمینه حفظ و تفسیر قرآن را برای کارکنان و خانواده آنان فراهم سازند.

حجت الاسلام بهشتی پور با بیان اینکه هدف از تلاوت قرآن بهرمند شدن از آن است، تصریح کرد:  در قرآن کریم آمده است:« انسانی می تواند از قرآن بهره شود که دارای علم، فهم و یقین بوده و در اختیار شیطان نباشد که با تلاوت قرآن بر دل خود تسلط یافته و دنبال خشنودی خداوند ،رهرو راه درست، اهل ایمان و نیکوکاری نیز باشد.»

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در فرماندهی انتظامی استان مازندران، استقبال خوبی از نهضت حفظ و برگزاری محافل انس با قرآن شده است، افزود: باید آنچه در توان دارید برای قرآن بگذارید و از فرمانده انتظامی و رئیس عقیدتی سیاسی استان به جهت تلاش بی شائبه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تقدیر و تشکر کرد//.


انتهای خبر /

منبع : پایگاه خبری پلیس ایران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار