درسایه بی توجه ای مسئولین:

نفوذ اب به سطح زمین در بلوار الغدیر زندگی اهالی این محدوده را بامشکلات فراوانی روبرو کرده است.با پیگری های مکرر اهالی هنوز مسئولین اقدامی در این خصوص نکرده اند.

نفوذ آب به سطح خانه هادر بلوار الغدیرگرگان / امکان نشست خانه ها وجود دارد؛مسئولین رسیدگی کنند.

به گزارش گلستان24،در طی سالیان اخیر اشکالات  فنی تاسیسات  شهری که مستقیما با زندگی مردم در رابطه است مشکلات زیادی را برای مردم به وجود اورده که بیشتر این مشکلات فنی در محدوده اقشار متوسط و ضعیف شهر روی میدهد و این امر به علت  بی کیفیت بودن زیرساخت های تاسیسات در بعضی از مناطق شهری می باشد.

بعد از اجرای طرح شبکه اب فاضلاب  شهری در محدوده بلوار الغدیر؛ این طرح علاوه بر سودمندی های که داشت، مشکلاتی را نیز برای مردم ان منطقه به وجود اورده است.

از زمان پایان این طرح تا به امروز ساکنان  بلوار الغدیر 22،24 با مشکلات زیادی روبروی شده اند  و خواستار رفع نواقص این طرح از مسئولین مربوطه هستند که این تقاضا به مدت چند سال مورد به مهری مسئولین شهر قرار گرفته است.

به علت نفوذ اب های زیر زمینی به سطح زمین موجب جمع شدن اب در خانه ها شده و  زندگی خانوار های زیادی را در این منطقه مختل کرده است. طبق گفته ساکنین این محل در چند مورد نیرو های اتشنشانی و مامورین شهرداری اقدام به تخلیه و پمپاژ اب ها موجود در بناهای مربوطه کرده اند که به علت تداوم نفوذ اب؛ این اقدام مسمره ثمر واقع نگشته و باید اقدامات موثرتری در این رابطه صورت گیرد.

اقای باقری یکی از ساکنان این محله در گفت گو با خبرنگار ما گفت: حدود سه سال پیش بعد از اجرای طرح فاضلاب کشی شهری به علی نامعلومی اب به سطح زمین نفوذ کرده و موجب اب گرفتگی در زیرزمین خانه ها شده که این اتفاق علاوه بر اختلال در زندگی روزمره باعث جمع شدن حشرات موزی درون خانه و اسیب پذیر کردن افراد محل نسبت به بیماری ها شده است.

وی اظهار کرد:از سال 92 تا کنون بارها به ادارات مختلف از جمله اب فاضلاب و شهرداری  جهت رسیدگی به این مشکل مراجعه کردیم ولی پاسخی دریافت نکرده ایم .

او ادامه داد: به علت سست بودن وقدیمی بودن بافت این محله ممکن است که بنا ها نشست کنند موجب خسارات مالی و جانی زیادی شوند؛بهتر است مسئولین قبل از تبدیل این اتفاق به فاجعه، این مشکل را بررسی و حل کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار