داعش ورژن جدیدی از صدام و هیتلر است که با اعتماد به نفسی کاذب و ادعای فتح به صورتی وحشیانه وارد میدان نبرد می شوند و مردم بی دفاع و کودکان را قتل عام می کنند تا زهر چشمی به دشمن خود نشان بدهند.

داعش این روزها خیال خام  می خورد!

به گزارش گلستان 24، داعش ورژن جدیدی از صدام و هیتلر است که با اعتماد به نفسی کاذب و ادعای فتح به صورتی وحشیانه وارد میدان نبرد می شوند و مردم بی دفاع و کودکان را قتل عام می کنند تا زهر چشمی به دشمن خود نشان بدهند.

همه اینها در قدرت های پوشالی هستند که از خود چیزی ندارند و تنها مترسکی بر سر جالیز صهیونیسم جهانی هستند. آمریکا یکی از بزرگترین حامی این جلادها در طول تاریخ است.

همه این لاشخورها اگر آمریکا را نداشتند چنین ادعای فتحی هم نداشتند. وحشی گری و خوی حیوانی از صفات مشترک این سه گروه است. کشتار مردم به صورتی فجیع، قتل عام با انواع بمب های غیرمجاز تنها گوشه ای از این جنایات است.

اما داعش این روزها که در اشتباهش در سوریه پا در هوا مانده است در فکر حمله به ایران است! در ذهن خود نقشه می کشد، برنامه ریزی می کند، حمله می کند و همانجا در ذهن خود فتح هم می کند!

سخنگوی داعش در بیانیه ای مفصل، کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران را تهدید کرد و گفت این گروه تهران و قم را فتح می کند!

ابوالحسن المهاجر گفت: سربازان خلافت، شهرهای بغداد، دمشق، قدس، عمان، شبه جزیره محمد (عربستان)، فارس (ایران) و شهرهای قم و تهران را فتح خواهند کردو سپس سراغ روم خواهند رفت. سربازان خلافت قسطنطنیه (استانبول) را بدون جنگ فتح خواهند کرد.

داعش این روزها خیال خامی را می خورد که آل سعود و ترامپ می خورند. ترس از قدرت اعتقادی و نظامی ایران باعث شده است تا رویای هرشب سلاطین بشود فتح ایران و صبح به صبح هم بروند خوابشان را در مجامع بین المللی به عنوان طرح و نقشه جدید برای تهدید ایران اعلام کنند.

داعش

آنها گمان می کنند که تنها با تجهیزات نظامی فوق پیشرفته و نیروهای دوره دیده می توانند ایران را شکست بدهند. اگر نگاهی به تاریخ  بیاندازند خوب می فهمند که عراق مجهز در برابر ایران سی سال پیش که در تجهیزات نظامی بسیار کمبود داشت کمر خم کرد سرافکنده شکست را پذیرفت.

اما چیزی که در ایران است قدرت ایمان است. قدرتی که به ملتش این نیرو را می دهد تا پای جان برای دین و آرمان و کشورشان بجنگند و از هیچ قدرت استکباری نترسند. این قدرت است که باعث می شود عرض اروند را شبانه به سمت دشمن شنا کنند و دشمن بویی نبرد.

این قدرت است که اگر جایش بود و شرایط می طلبید، برای خنثی سازی میدان مین از بدن خود مایه می گذاشتند و آرام روی مین ها می خوابیدند.

و اما امروز ایران علاوه به این نیروی الهی، از لحاظ نظامی هم ابرقدرت محسوب می شود. آنقدر نخبه در کشور داریم که قوی ترین سلاح های جنگی جهان را در خاک خود بسازیم و به نام بزنیم.

داعش نه تنها ایران را نمی تواند فتح کند، بلکه قدس و سایر ملت های مظلوم را هم نمی تواند فتح کند، چرا که ایران به هیچ قدرت ظالمی اجازه تعدی و تجاوز به مردم بی دفاع و مظلوم را نمی دهد، این جز آرمان ماست که هر جا مظلومی تحت ظلم ظالمی قرار گرفت  به کمک مظلوم بشتابیم، هر جای جهان که باشد!...

انتهای متن/

ارسال نظر

آخرین اخبار