گروه تروریستی داعش در شهر رقه در شمال سوریه برای تحمیل دستورات خود به مردم، جدیدترین فهرست مجازات‌ها را اعلام کرد

تازه‌ترین تغییرات در فهرست مجازات های داعش

به گزارش گلستان 24، گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای برای پیشبرد مقاصد، اهداف و حکمرانی در مناطق تحت کنترل خود دستوراتی را براساس برداشت خود از دین اسلام صادر کرده و از مردم خواسته است تا به این دستورات پایبند باشند زیرا در غیر این صورت مجازات خواهند شد.

مجازات های داعش

گروه تروریستی داعش با این شیوه ها بدنبال آن است تا مخالفان خود را به طرح اتهامات واهی نظیر ضدیت با خداوند، پیامبر (ص) و دین اسلام و احکام آن متهم کرده و از بین ببرد. داعش تاکنون تعدادی زیادی از افراد را در مناطق تحت کنترل خود با اتهامات ساختگی به قتل رسانده است تا فضای رعب و وحشت را بیش از پیش برقرار کند.

داعش در تازه ترین اقدام خود بیانیه ای را در شهر رقه مرکز خود منتشر کرده و در آن مجازات هایی را تعیین کرده است. در این بیانیه آمده است: " مجازات دشنام دادن به خداوند و پیامبر - هر چند دشنام دهنده توبه کند- مرگ است".

در این بیانیه همچنین آمده است: "مجازات دشنام دادن به دین مرگ است و مجازات زنا برای مرد متأهل، سنگسار تا حد مرگ و برای مرد مجرد 100 ضربه شلاق و تبعید به مدت یک سال است. همچنین مجازات لواط برای مجرم و قربانی مرگ است و دست سارق نیز قطع خواهد شد".

گروه داعش در بیانیه خود گفت: "مجازات شراب خواری و تهمت زدن هریک 80 ضربه شلاق است. جاسوسی برای کفار نیز مجازات مرگ به همراه دارد و مرتد نیز با مجازات مرگ روبرو خواهد شد".

این گروه همچنین برای " قاتل و سارقِ قاتل مجازات مرگ تعیین کرده است. مجازات اختلاس، بریدن دست راست و پای چپ و مجازات عاملِ ترس و وحشت مردم، تبعید است" .

گروه داعش به کشتن تعدادی از اعضای خود به علت سرپیچی از قوانین خود اذعان کرد و در این بیانیه افزود: "دولت اسلامی (داعش) در اجرای احکام الهی کوتاهی نخواهد کرد و صدها عضو خود را هم در همین راستا به قتل رسانده است".

ارسال نظر

  • a
    0

    این قانونا که تو کشورخودمونم اجرا میشه.خیلی عجیبه واستون؟

آخرین اخبار