مهندس هزارجریبی در حاشیه تشییع پیکر شهید خوش محمدی؛

نماینده مردم گرگان وآق قلا :مجلس شورای اسلامی با حمایت از نیرو های سپاه نشان داده است که به چه میزان در مسئله ی مبارزه با تکفیری ها مصمم است.

مجلس با تمام قدرت از مدافعین حرم حمایت می کند/قانون مقابله با تحریم های آمریکا در حال اجرا است

به گزارش گلستان 24؛ محمد نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه تشیع پیکر شانزدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان سردار مصطفی خوش محمدی در خصوص لزوم مبارزه با تروریست ها و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، به خبرنگار ما گفت: در وهله ی اول تشکر می کنم از مردم گرگان و گلستان که از این میهمان عزیز که اصالتا اهل چالوس هستند به خوبی استقبال کردند.

وی ادامه داد:مدافعین حرم به ما نشان دادند که دنیا آن چنان ارزش ندارد که پایبند آن شویم؛ این شهدا جان خود را می دهند تا ارزش ها نظام و امنیت ملی ماحفظ شود.

مهندس هزارجریبی بابیان این که از زمان آدم تا به الان معقوله ی حق و باطل وجود داشته است،تصریح کرد:همیشه یکسری حق طلب هستند و یک سری تکفیری وباطل و این جنگ تا پیروزی تمام عدالت خواهان جهان به رهبری آقا امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم گرگان و آق قلا خاطر نشان کرد:ما در مجلس از این نیرو های جان برکف حمایت می کنیم،طرح مقابله با تحریم های آمریکا که با رای 100 درصدی نمایندگان مجلس به تصویب رسید از نمونه های این حمایت هااست.

وی افزود:نمایندگان مجلس در چند روز گذشته با تصویب بودجه هزار میلیاردی برای  سپاه جهت مبارزه با ترورسیم و گروه های تکفیری نشان دادند که به چه میزان از مدافعین حرم حمایت می کنند و این عزیزان هرچه که بخواهند ما تصویب می کنیم چرا که آنها از جان خود می گذرند و جلوی گلوله های می ایستند.

در پایان مهندس هزارجریبی در پاسخ به این سوال که قانون مقابله با تحریم های آمریکا در چه زمانی عملی می شود، گفت:ارتباط و مراودات ما با قطب های سیاسی و اقتصادی جهان یعنی چین و روسیه به معنی تحریم آمریکا است زیرا که شرکت های چند ملیتی آمریکا در این بین متضرزر خواهند شد و آمریکا از این مسئله سودی نخواهد برد و این خود قدم اولی برای مقابله با تحریم های آمریکا است.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار