یک مقام سابق رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت که این رژیم باید منتظر باشد ایران و حزب‌الله حمله جدید اسرائیل به سوریه را پاسخ دهند.

مقام سابق اسرائیل: باید منتظر پاسخ ایران و حزب‌الله به حمله اسرائیل در سوریه باشیم

به گزارش گلستان 24؛«عاموس یادلین» رییس سابق رکن اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل روز پنجشنبه در واکنش به حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه گفت اکنون باید منتظر پاسخ ایران و حزب‌الله لبنان و حتی مخالفت روسیه ماند. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعت 2:42 بامداد امروز از حریم هوایی لبنان چند موشک به سمت سوریه شلیک کردند.

این موشکهای یکی از مواضع نظامی ارتش سوریه را در نزدیکی منطقه «مصیاف» هدف قرار داد که در پی آن دو نیروی سوری کشته و خسارت مادی وارد شد.

عاموس یادلین در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشته که این اتفاق نقش مهمی در دور بعدی درگیری‌ها خواهد داشت. وی نوشت: «آنچه اکنون اهمیت دارد، تحت کنترل نگاه داشتن تنش‌ها و آماده شدن برای پاسخ سوریه-ایران-حزب‌الله و حتی مخالفت از جانب روسیه است.»

ارتش سوریه روز پنجشنبه در بیانیه‌ای در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی اعلام کرد این تلاش مذبوحانه برای بالا بردن روحیه از بین رفته تروریستهای داعش پس از پیروزهای ارتش سوریه علیه تروریسم در چند محور است.

خبرگزاری سانا به نقل از نیروهای مسلح سوریه گزارش داد که این حمله همچنین نشان میدهد که اسرائیل به صورت مستقیم از گروه تروریستی داعش و سایر گروههای تروریستی حمایت میکند.

ارتش سوریه همچنین نسبت به عواقب خطرناک چنین اقدامات خصمانه ای بر امنیت و ثبات منطقه هشدار داد و تأکید کرد که مصمم است تروریسم را از سراسر این کشور ریشه کن کند.

انتهای پیام/ فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار