یک خانواده سه نفره بر اثر سقوط به درون آتشفشانی در نزدیکی ناپل ایتالیا جان خود را از دست دادند.

سقوط یک خانواده سه نفری به درون آتشفشان + عکس

به گزارش گلستان 24؛سه عضو از یک خانواده در ایتالیا جان خود را به علت سقوط در آتشفشان از دست دادند. پدر و مادری به همراه پسر ۱۱ ساله‌شان به درون حفره آتشفشانی در پازولی ایتالیا سقوط کردند.

براساس این گزارش، این خانواده درحال بازدید از حفره کم‌عمق آتشفشانی سولفاتارا بودند که پسر ۱۱ ساله وارد منطقه ممنوعه حفره آتشفشانی شد و به درون حفره‌ای مملو از مواد مذاب لغزید و پدر و مادرش نیز در تلاش برای نجات او جان خود را از دست دادند. قربانی‌های این سانحه دردناک تیزیانا زاراملا ۴۲ ساله، ماسیمیلیانو کارر ۴۵ ساله و لورنزوی ۱۱ ساله بودند. هنوز مشخص نشده دلیل مرگ این سه نفر گدازه‌های آتشفشانی بوده یا در اثر گاز سولفور دچار خفگی شده‌اند.

حفره سولفاتارا، ابرآتشفشانی است که در غرب ناپل واقع شده‌است. اگرچه این منطقه در تملک بخش خصوصی است، اما زمین‌شناسان به صورت مداوم میزان گاز‌ها و دمای محیط را کنترل می‌کنند. هشداردهنده‌های متعددی در این منطقه وجود دارند که به توریست‌ها درباره نزدیک شدن به حفره آتشفشان اخطار می‌دهند.

سولفاتارا یک آتشفشان خاموش است که در حدود ۴۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و آخرین فوران آن در سال ۱۱۹۸ بوده‌است و هم اکنون نیز بخار آب و سولفور از آن متساعد می‌شود.

در اسطوره‌های رومی از این آتشفشان به عنوان "خانه خدا" یاد می‌شود.

3 عضو خانواده در آتش فشان پرگدازه سقوط کردند1

3 عضو خانواده در آتش فشان پرگدازه سقوط کردند

/ رکنا

ارسال نظر

آخرین اخبار