با شروع گمانه زنی ها در خصوص انتخاب استاندارجدید در گلستان مردم استان به شدت خواستار انتخاب یک فرد بومی برای سکان داری ساختمان استانداری هستند.

بومی بودن استاندار جدید دغدغه تمامی احزاب سیاسی گلستان

به گزارش گلستان 24؛ در چند مدت اخیر خبر های زیادی مبنی بر تغییرات در استانداری گلستان در فضای رسانه ای استان در حال پخش است و گزینه های زیادی برای استانداری گلستان مطرح شده که  هر کدام دارای ضعف های زیادی در عرصه مدیریت هستند.

تاکنون هیچ یک از این افراد که بعضا نامشان در شبکه های اجتماعی به چشم خورده است به طور حتم برای تصدی استانداری گلستان انتخاب نشده اند و هم چنان گمانه زنی ها در مورد آنها ادامه دارد.

چرا که مردم گلستان روی گزینه بومی بودن فرد مورد نظر تاکید زیاد دارند و فعالین سیاسی گلستان چه اصلاح طلب و چه اصول گرا بر روی این مسئله نقطه نظری مشترک دارند.

حتی گروه های سیاسی با در خواست از آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در شهرستان گرگان خواستار دخالت او در فرایند انتخاب استاندار شده اند چرا که عدم وجود یک استاندار بومی در استان قطعا اثرات سویی به همراه خواهد داشت.

بطور قطع وجود یک فرد بومی در مدیریت استان به نفع استان خواهد بود زیرا که این فرد با آشنایی بر فضای حاکم و دغدغه های مردم استان راحت تر می تواند امور استان را مدیریت و به مشکلات استان بپردازد.

انتظار مردم نیز از مجمع نمایندگان استان دخالت دراین فرایند است زیرا رایزنی این افراد در وزارت کشور قطعا مثمره ثمر و به نفع مردم گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/پ

 

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار