دادستان عمومی و انقلاب قوچان خبر داد:

دادستان عمومی و انقلاب قوچان از کشف 2 هزار لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان به همراه کارگاه ساخت آن و دستگیری اعضای این باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

کشف 2 هزار لیتر مشروبات الکلی و دستگیری اعضای یک باند در قوچان

به گزارش گلستان 24 ؛  علی آذری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشروبات الکلی درواقع یکی از جرائمی بوده که درصد بالایی از جرائم خاص این شهرستان را به خود اختصاص داده است و به‌تبع تهیه، توزیع و استفاده از آن جرائم تبعی را به وجود می‌آورد.

وی بابیان اینکه مشروبات الکی موجب بروز جرائمی همچون برخی از نزاع‌ها یا جرائم خشن می‌شود که امنیت عمومی شهرستان را به خطر می‌اندازد، گفت: برای کشف مشروبات الکلی و افراد فعال در این زمینه طرح خاصی توسط این دادستانی پیگیری می‌شود و پلیس نیز بااقتدار در پی کشف و دستگیری این‌چنین افرادی است.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان یادآور شد: کارگاهی که امروز در این شهرستان کشف‌شده است یکی از کارگاه‌های عمده تهیه و توزیع مشروبات الکلی در قوچان بوده که حدود 2 هزار لیتر مشروبات الکلی و وسایل ساخت آن از این محل کشف‌شده است.

آذری با اشاره به این موضوع که توزیع این میزان مشروبات الکلی در سطح شهرستان موجب به خطر افتادن امنیت و بروز برخی جرائم تبعی می‌شود، تصریح کرد: درجایی که شاهد امنیت بسیار خوبی در سطح کشور هستیم دستگاه قضایی به همراه نیروهای انتظامی اجازه نخواهند داد جرائم خرد و کلان امنیت مردم را در سطح کلی و به‌ویژه این شهرستان مورد خدشه قرار بدهد.

وی با تأکید بر اینکه در سطح شهر با تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی با قاطعیت برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کسانی که از چنین اماکنی مطلع هستند حتماً اطلاعات خود را در اختیار نیروی انتظامی و دادستانی قرار بدهند تا برای حفظ امنیت برخورد قاطعی با این متخلفان صورت بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان بابیان اینکه نیروهای زبده پلیس انتظامی این شهرستان حدود یک ماه این محل کشف‌شده را تحت نظر قرار داده بودند، گفت: پس از کشف ادله و مستندات کافی با دستور قضایی این مقدار مشروبات کشف و دو متهم آن نیز دستگیر شدند.

آذری با یادآوری اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد تا مظنونین احتمالی نیز دستگیر و پرونده بیشتر موردبررسی قرار بگیرد، بیان کرد: کسانی که در رأس مشروبات الکلی هستند بی‌شک در بحث مواد مخدر نیز فعال بوده و چه‌بسا برخی از روان‌گردان‌ها نیز در این‌گونه مکان‌ها تهیه شود.

 

انتهای پیام/
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار