یادداشت؛

باپایان عمر داعش در منطقه به وسیله جبهه مقاومت معلوم شد که تنها راه حل خلاص شدن از زورگویی بیگانگان و پیروزی بر آنها فقط مقاومت کردن است.

مقاومت رمز پیروزی است نه مذاکره

به گزارش گلستان24؛ داعشی که حدود شش سال است خاک و خون مردم را یکی کرده و چه مسلمانان و چه غیر مسلمانان را از سر تیغ خود رد می کند امروز به پایان خود رسید.

اساس شکل گیری داعش برای ضربه زدن به محور مقاومت بود که درایت های مقام معظم رهبری باعث شد تا کشورهای مقاومت با تکیه بر نیروی ایمان و مردم خود به سرعت دشمنِ تا دندان مسلح را شکست دهند.

خون ریزی ها و انسان ستیزی داعش بر هیچ کس پوشیده نیست، حتی اربابان غربی آنها که باعث به وجود آمدن این گروه ضاله شدند؛ زیرا که کشت و کشتار انسان ها در این زمان به خاک این کشور ها رسیده و دولت های غربی را تهدید می کند.

معنای مقاومت همین است پیروزی، چرا که از قدیم الایام بزرگان ما با مقاومت به پیروزی رسیده اند و هیچ وقت زیر بار حرف زور نرفته اند زیرا که سازش با زورگویان جز شکت و نابودی چیز دیگری ندارد.

در هم همه ی  این پیروزی برای جهان اسلام و جبهه ی مقاومت نام یک نفر کماکان می درخشد(سردار حاج قاسم سلیمانی) فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که با فرماندهی و رهبری میدانی خود نقشه استعمارگران و تروریست های مسلمان کش را نقش بر آب کرده است.

سردار سلیمانی به واسطه ی این فداکاری های خود نه تنها در ایران بلکه در کل جبهه ی مقاومت انسانی باشرف و ایثارگر شناخته می شود و محبوبیتی بسیار بالا دارد که این خود موهبتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

کمتر کسی فکر می کرد که داعش بزرگترین گروه تروریستی جهان که بیش از 60 درصد کشور های عراق و سوریه را در برداشت این گونه از فرزندان مقاومت شکست بخورد و نابود شود.

ولی این اتفاق افتاد و درس های زیادی به کسانی داد که فکر می کردند با مذاکره با زورگویان و ستمگرانِ شناخته شده می توان مشکلات را حل کرد؛زیرا کسی که ذاتش پلید باشد با هیچ مذاکره ای تسلیم نمی شود. 

از این رو سیاستمداران ما نیز باید از این موضوع درس مقاومت بگیرند و زیر بار حرف های زور طرف های غربی نروند وباتکیه بر نیرو های داخلی، کشور را از بحران های پیش رو عبور دهند. 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار