معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی: با اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل فراری دامدار و چوپان محلاتی ظرف 2 روز پس از جنایت در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.

قاتل فراری چوپان و دامدار محلاتی ظرف ۴۸ ساعت دستگیر شد

به گزارش گلستان 24؛  سرهنگ محمود خلجی با اشاره به دستگیری قاتل فراری چوپان محلاتی اظهار داشت: با توجه به ادامه روند بررسی پرونده این جنایت، جزئیات آن پس از تکمیل پرونده و تحقیقات پلیس اطلاع رسانی و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به وقوع حادثه قتل چوپان و دامدار محلاتی گفت: نیمه آذر ماه امسال به دنبال کشف پیکر بی‌جان یکی از دامداران محلات در منطقه اروج محلات در حالی که گمان می‌رفت این دامدار بر اثر حمله حیوانات وحشی فوت شده، در تحقیقات اولیه مشخص شد دامدار محلاتی به قتل رسیده است.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل یا قاتلان جسد یکی از چوپانان این دامدار نیز در کوه‌های منطقه کشف و پیکر نیمه جان چوپان دیگری نیز که به شدت از ناحیه سر مجروح شده بود یافت و شناسایی شد که با بهبود حال تنها مصدوم حادثه و کسب اطلاع از جزئیات این جنایت و پس از تشکیل پرونده، قاتل شناسایی و در ادامه تحقیقات و تلاش‌های پلیس برای دستگیری عامل جنایت، قاتل در یکی از استان‌های همجوار در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار