فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری قاتل متواری که با خودرو همسرش را زیر گرفته و منجر به مرگ وی شده بود خبر داد.

دستگیری مردی که همسرش را با ماشین زیر گرفت

به گزارش گلستان 24؛سردار  عبدالرضا ناظری، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف فوتی در شهرستان ورامین و اطلاع ماموران از این که راننده خودرو همسر فرد کشته شده بوده است، بررسی بیشتر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های بیشتر و در گفتگو با خانواده مقتول دریافتند راننده خودرو که پس از وقوع تصادف از صحنه حادثه متواری شده همسر زن کشته شده بود و از مدتی قبل به علت اختلافات خانوادگی با هم دچار مشکل بوده اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم که پس از دستگیری در ابتدا منکر عمدی بودن تصادف بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.

وی افزود : متهم معترف شد روز حادثه پس از مشاهده همسرش در خیابان و تعقیب وی در موقعیتی مناسب در حالی که مقتول قصد عبور از خیابان را داشته با خودرو وی را زیر گرفته و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که متهم با قصد ونیت قبلی اقدام به قتل کرده بود با حکم قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمدی روانه زندان شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار