نمایندگان استان شفاف سازی کنند؛

تنها نمایندگان شرق استان در خصوص رای خود به این طرح شفاف سازی کرده اند و مردم استان همچنان منتظر شفاف سازی دیگر نمایندگان استان هستند.

رای نمایندگان در خصوص طرح  دوفوریتی (بیت المقدس پایتخت،فلسطین) چه بود؟

به گزارش گلستان24؛بدون شک قدس همانند دیگر حرم های مطهر در بین مردم ایران و حتی دیگر مردم جهان مورد احترام است،حتی به علت این که زمانی، بیت المقدس قبله اول مسلمانان جهان چه شیعه و چه سنی بوده است،دارای ارزش معنوی بسیار بالایی در بین مردم می باشد.

دولت جمهوری اسلامی بنا به فرموده های امام خمینی (ره) وظیفه دارد تا هر جا که ظلمی می بیند علیه آن برخیزد و نگذارند حقی از کسی ضایع شود.

البته هیچ کس منکر این نیست که در کشور خود ما نیز هیچ ظلمی وجود ندارد،ولی دور از انصاف است که اگر بگوییم حکومت جمهوری اسلامی ایران با ظلم و ستم با مردم خویش رفتار می کند.

سیاست منطقه ایران ایجاب می کند تا به کمک کشور های همسایه و تروریست زده بشتابد، زیرا که نظام با این کار  هم به توصیه های اسلام عمل کرده  و هم نفوذ خود را در منطقه افزایش داده و امنیت کشور را از خارج مرز ها ایجاد کرده است.

فلسطین به عنوان کشور مسلمان که توسط دشمن بزرگ و خونی کشور یعنی رژیم صهیونیستی اشغال شده است این روز ها یکه و تنها در مقابل یورش های سیاسی و نظامی غاصبان اسرائیلی، آمریکایی ایستاده است.

 این رژیم قصد دارد تا به حمایت های آمریکا قدس شریف را که برای مردم فلسطین و جهان اسلام مقدس است را به عنوان پایتخت خود اعلام کند.

 از همین رو حمایت های سیاسی کشور های جهان می تواند این رژیم را از رسیدن به این هدف بازدارد، به همین علت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح دوفوریتی بیت المقدس را پایتخت فلسطین اعلام کردند.

اما در یک اقدامی تعجب برانگیز15 نماینده مجلس به طرح دوفوریتی رای منفی دادند.

این اقدام ناشایست این نمایندگان که با واکنش صریح اذعان عمومی همراه بود، موجب گشت تا دو تن از نمایندگان استان گلستان یعنی آقایان کوسه غراوی و ابراهیمی در مورد رای خود در خصوص این طرح شفاف سازی کنند.

دیگر نمایندگان استان نیز باید به دنبال این شفاف سازی نمایندگان شرق استان در خصوص رای های داده شده به این طرح دوفوریتی شفاف سازی کنند تا مردم استان بدانند که چه کسانی را با چه افکاری به مجلس شورای اسلامی فرستاده اند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار